1.10

3.1K 159 5
                                    

OMG VANDAAG IS VESTIVAL‼️‼️‼️‼️

Nadat Rida uit de kamer is gegaan, ben ik gaan slapen met verdriet totdat ik wakker werd gemaakt door een oude vriendin genaamd Dina ( Zei is gwn de betekenis van JongensGek maar toch heel grappig en gezellig)
Dina; "OOHHHHH MYYYY GOSHHHH"
Ik; " Wow doe rustig man moet ik doof worden"
Dina; "Hahahaha maar kleed je snel aan een je lekker aan ik ga niet met een zwerver naar Mijn mannen"
Ik; "Waar heb jij het over"
Dina; "VESTIVAL A EZEL"
Ik; " Shitt man helemaal vergeten ga snel aan kleden"
Dina; " Weet je wie ook gaat"
Ik; "Heel de wereld gaat babe het boeit me eigenlijk niet meer"
Dina; " LEKKERDING RAYAN"
Op dat moment kon ik niet na denken, Dina wist dat ik Rayan leuk vond maar ze wist nooit wat ik met hem had, hopelijk zie ik hem daar niet.
Ik; " Wat leuk, Babe ik ga snel klaar maken"

Ik moet er goed uit zien, want Dina heeft VIP-kaartjes geregeld dus de kans is groot dat ik een van de sterren face to face zie OMG, hopelijk Chris Brown. snel pakte ik me telefoon en ging op spotify daar typte ik "Vestival" in en vond ik een afspeellijst en begon hard te zingen, Ik ging snel douche, maakte me haar nat en föhnde/stijlde me haar, deed fele rode lipstick op en gloss daar boven op, Deed mascara op en een deed een jurk aan die ik speciaal voor dit had gekocht. vandaag was het mijn dag, geen stress of hoofdpijn NIKS. Ik belde Dina op en ze zei dat ik alvast voor de deur moest staan, ik doe me louboutin hakken aan en pakte me handtasje en ging naar de deur uit.

Why meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu