Maanden verder

1.7K 108 0
                                    

Dagen, Weken, Maanden zijn voorbij. Om precies te zijn er zijn al drie maanden voorbij, de drie KUTT!!! maanden,Ik maakte weer stomme fouten, blablabla jullie weten wel hoe dat gaat. Er zijn ook veel vragen beantwoord in dezelfde maanden. De mannen die me vader en me moeder dood wouden waren de EX VAN ME MOEDER en zijn neven, de ex van me moeder gunde haar niet een leven zonder hem, Ik haatte hem, heel erg zelf maar diep in me hart vind ik het ook heel zielig voor hem, Hij hield van haar, maar zij van een ander dat is wel heel fucktup.

Hij had me ontvoerd maar de rare en grappige hier aan was dat hij me behandelde als zijn eigen, zelf had hij 5 zoons, die er problemen mee hadden dat ik uit het niks, hun vader kleine prinsesje was maar wat ze niet weten is dat ik hier niet voor gekozen had. De eerste avond had ik een gesprek met deze man hij heet Adam en is nu 56 jaar, me moeder zou nu 50 zijn dus leeftijdsverschil is er zeker maar 'liefde kent geen leeftijd'. Hij vertelde hele leuke dingen over me moeder, hij wou haar hand vragen, maar zijn ouders en mijn grootouders wouden niet dat hij en me moeder zouden trouwen, ze werden allebei uitgehuwelijkt, bij me moeder was het beter dan bij Adam, hij hield namelijk niet eens een klein beetje van zijn vrouw maar hij zorgt gelukkig wel goed voor haar en geeft haar alles wat hij geven kan, toen ik vroeg aan hem waarom hij bij haar bleef zei hij "wat is het nut nu om en ander te zoeken, mijn liefde, Mijn hayati is van me afgepakt, maar deze vrouw heeft niks gedaan om slecht behandelt te worden, ik ben niemand om haar leven te verpesten en als ik haar zou verlaten maak ik me zonen kapot, ik hou van mij zonen en kan hun dat niet aan doen"

Maar wat beteken 'Houden van' tegenwoordig als je diegene dood wil, pijn wil doen?!
Hij hield van me moeder maar toch zorgde hij ervoor dat ze er niet meer was, maar ik kan gwn aan hem zien dat hij er spijt van heeft.

Waarom hij me had ontvoert, had hij me ook uitgelegd, hij wou mij blij maken want hij weet dat me moeder hayek veel van me hou en me altijd blij wilt zien, dus hij wou ervoor zorgen dat ik blij was en zo kon hij zijn pijn een beetje van zich af vegen, hij denkt dat dit hem niet alleen gaat helpen en heeft soms de gevoel dat me moeder hem haat, maar ik ken me moeder, ze vergeeft snel en van daar boven kan ze zien dat Adam zijn best doet, want eerlijk gezegd na die 3 kut maanden kon Adam mij een betere maand geven, wat hij ook heeft gedaan, ik begin hem nu als een oom te zien want de plek van me vader daar komt niemand en volgens mij weet hij dat.

Why meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu