Ik hoorde die homo Rida, Wat doet hij hier?
Hij deed niet eens zijn best om iets tegen mij te zeggen want normaal praat je toch met iemand die in een coma is met hoop dat die gene je hoort maar nee hij was druk bezig met zijn tweede wereld zaakjes.
Rida: "Ja ik ben nu bij die hoertje, kan echt niet geloven dat dit ding mijn zusje is. Maar jullie hebben mij echt heel blij gemaakt daarom krijgen jullie een bonus"
Wat bedoelt hij?
En met die gedachte werd ik in een schrik wakker zelfs Rida schrok er om.
Ik: Rida wat bedoel je heb jij mij dit aangedaan?, Waarom zeg je dat ik een hoertje ben ?, met wie praat je?
Hij stond daar maar als een ezel met zijn mond vol tanden.
Ik: "REAGEER RIDA REAGEER"
Ik schreeuwde misschien te hard want er kwamen gelijk 3 verplegers naar binnen, Rida deed alsof ik gek was geworden en net als hij een slachtoffer was, Twee van hun geloofde zijn leugen maar eentje gelukkig niet, Gelukkig maar.Ik werd wat rustiger, Rida was weggegaan omdat de verpleegster dat vroeg, Hij wou niet maar hij werd gedwongen. mijn verpleegster is echt super lief, ze helpt me met alles zelfs met dingen wat ze niet hoef te doen, Ze had net een Vismenu bij MacDonalds voor me gehaald. Ze heet Yasmine, ze is prachtig en heeft een lichaam waar je u tegen zeg. Ze is 22 jaar oud. Ze heeft geen relatie maar er zijn wel veel mannen gekomen om haar hand te vragen maar ze wilt niet, ze wilt gwn de ware vinden op haar eigen kracht. In een korte tijd voelt ze aan als een zus, toen ze klaar was met haar dienst ging ze omkleden voordat ze naar huis ging kwam ze nog ff langs.
Yasmine POV
Eindelijk mijn kans om me broer te breken en hoe kan ik het beter doen dan zijn beste man te pakken.
JE LEEST
Why me
RandomEWAAA wil je weten over wat deze boek gaat lees hem dan gwn dan kom je dr wel achter hahaha