Stem van Yasmine: Najlea ben je er wee......
Moeder: Yasmine benti
Yasmine: w-wat d-d-doen j-jullie hier
Salah: Wat doe jij hier, ze3ma je zorgt voor je oma omdat je medelijden voor haar heb, weden dat die vrouw nu gewoon thuis alles zit te doen terwijl ze ziek is, Wollah ik maak jouw...
3amo R: Salah KLAAR, Yasmine ik had dit niet van je verwacht.
Dounia: TFOEE DAT JULLIE NOG ZO RUSTIG KUNNEN DOEN
Dounia sprong boos op Yasmine en begon haar uit te halen, na een tijdje lukte het mijn oom om Dounia van Yasmine af te halen, Dounia geeft niet zo makkelijk op als ze eenmaal begint stopt ze niet, Ik deed niet eens moeite om wat te doen dus liep emotieloos de kamer uit, die kehba verdient het, zelfs meer. Lachend over mijn eigen gedachte liep ik naar het cafeetje naast de ziekenhuis.Najlea POV.
Ik werd wakker want ik dacht dat ik Yasmine hoorden, ik deed me ogen open en zag een paar vreemden mensen om me heen en daarna zag ik Yasmine op de grond liggen.
Wat hebben jullie gedaan? Wie zijn jullie? Wollah kom een stap dichterbij bij mij en ik zorg dat je geen licht meer zie. Wat hebben jullie met haar gedaan. Wollah ik bel Amal mijn kamer uit Nu, je wilt echt niks met haar te maken hebben zeg ik alvast, ze is Marokkaanse Maffia he, ze maakt jullie echt dood als jullie aan mij zitten, ze sport niet he ze danst over jullie graf voor een M&Ms zakje....
Ik zag Salah naar binnenkomen met een broodje in zijn hand en hij liep gewoon langs de lichaam van Yasmine alsof hij een poepdrol ziet en loop naar mij toe.
JE LEEST
Why me
RandomEWAAA wil je weten over wat deze boek gaat lees hem dan gwn dan kom je dr wel achter hahaha