Daar zag ik Dina met haar zus, haar zus zou ons afzetten ik had er echt zin in, in de auto gaven ze me complimenten, Ja want ik zag er KK LEKKER UIT, ik en Dina zagen er allebei prachtig uit, Dina had een mooie bos krullen en een lichaam waar je U kon zeggen en licht bruin ogen, Alle jongens kwijlen als ze haar zien maar Dina wou altijd de jongens die haar geen aandacht gaven, Rayan was er een van. Dina en Ik lijken veel op elkaar, sommige denken dat ze zussen zijn. Dina is wel ouder ze is 17 en ik 16 maar we zeggen altijd dat we 18 zijn en een maand verschil zijn van elkaar.
Eindelijk waren we in Den Haag en iemand zoals mij die nooit zo bezig is met jongens kon zelfs zeggen dat er leuke jongens waren en leuk was niet een het woord ervoor, de jongens daar waren LEKKER, in het verte zag ik Rayan met een bekende genaamd Mourad, ik zag Mourad zwaaien en ik zwaaide terug, Rayan keek heel nieuwsgierig naar wie Mourad aan het zwaaien was en ik zag dat hij schrok toen hij mij zag en zag ook dat hij mij helemaal aan het bekijken was, Maar wat moest ik zeggen ik zag er lekker uit. We gingen gelijk naar het VIP gedeelte en hoorde veel jongens fluiten naar ons, Dina vond het geweldig en liep als een model en pakte mijn hand, Ik vond het wat minder, ik wil een man niet een jongetje die goed kan fluiten en er misschien wel een beetje uit zie.
JE LEEST
Why me
RandomEWAAA wil je weten over wat deze boek gaat lees hem dan gwn dan kom je dr wel achter hahaha