Επιτέλους μετά από μια εβδομάδα πήρα το εξιτήριο μου και ο Jason δεν με άφησε να πάω στο πατρικό μου . Πήρε τον σάκο που μου είχε φέρει η μαμά μου και αρχίσαμε να περπατάμε προς το αυτοκίνητο του . Δεν του μιλούσα . Μου είχε πει ότι μέσα στην εβδομάδα θα έβλεπα τον αδερφό μου αλλά όπως φαντάζεστε ,δεν τον είδα . Κατεβήκαμε κάτω στο πάρκινγκ και άφησε τον σάκο στο πορτ παγκάζ και εγώ κάθισα στην θέση το συνοδηγού . Άκουσα την πόρτα δίπλα να κλείνει όμως δεν έδωσα σημασία
-για πιο γαμημένο λόγο δεν μου μιλάς ?
-γιατί δεν τηρείς αυτά που λες .
-τι?
-είπες ότι θα δω τον αδερφό μου
-εε θα τον δεις
αμέσως το κεφάλι μου γύρισε και τον κοίταξα.
-αλήθεια ?
δεν μίλησε και έβαλε μπρος αμέσως πριν όμως ξεκινήσει ανέβηκα πάνω του με τα πόδια μου να είναι δεξιά και αριστερά του . Πέρασα τα χέρια μου πίσω από το λαιμό του .
-σε ευχαριστώ πολύ !
Έπιασα στα χέρια μου την λαιμόκοψη της μπλούζας του και τον τράβηξα για να τον φιλήσω ,όμως ενώ δεν υπήρχε σχεδόν ούτε ένα εκατοστό απόσταση ,δεν με φίλησε . Ήμασταν τόσο κοντά που τα χείλι μας σχεδόν ακουμπούσαν .
-γιατί σταματάς .? τον ρώτησα με φανερή την αγωνία στο πρόσωπο μου ,μήπως δεν με θέλει πια ?
-γιατί είναι πιο απολαυστικό όταν σε τυραννάω για λίγο ,και έτσι όπως μιλούσε τα χείλι του χάιδευαν απαλά τα δικά μου ,ήθελα τόσο γαμημένα πολύ να τον νιώσω , αλλά δεν με φιλούσε .
Τα χέρια του πήγαν στην μέση μου και την έσφιξαν τόσο πολύ που νόμιζα πως θα άφηνε σημάδι.
-φίλα με επιτέλους γαμώτο . του είπα δεν άντεχα άλλο αυτό το βασανιστήριο
Όμως και πάλι δεν με φίλησε, συνέχισε να με τυραννάει , άρχισε με τα χείλι του να φιλάει τα μάγουλα μου ,τον λαιμό μου κατέβασε λίγο το φόρεμα που φορούσα και την πλεκτή μακρυά ζακέτα και φιλούσε την κλείδα και τον λαιμό μου .
Οι ανάσες μου έγιναν πιο κοφτές και πιο αργές χρειαζόμουν και άλλο οξυγόνο ,χρειαζόμουν αέρα.
Έπιασα το πρόσωπο του στα χέρια μου και το τράβηξα έτσι ώστε να κοιτάει το πρόσωπο μου .
-φίλαμε ,με διέταξε
και έπεσα πάνω στα χείλι του με τέτοια λαιμαργία ,όπως νηστικός σε συμπόσιο .
YOU ARE READING
Mistakes
FanfictionΤελικά είναι όλα θέμα τύχης?. Μήπως κάτι άλλο κρύβεται από πίσω . Όλα μια καλό μελετημένη παρτίδα σκάκι και εμείς τα πιόνια .Μια ''τυχαία'' συνάντηση που θα αλλάξει τα πάντα . Άνθρωποι μπαίνουν και βγαίνουν στην ζωή μας χωρίς καν αν ξέρουμε το πως κ...