Όσα μου είπε σήμερα από την μια με τρόμαζαν και από την άλλη ένιωθα όποιο συναίσθημα έτρεφα αυτήν την μια εβδομάδα για τον Jason να πολλαπλασιάζεται εγώ ποτέ δεν πίστευα ότι μπορεί κάποιος μέσα σε μια εβδομάδα να νιώσει το οτιδήποτε για τον οποιοδήποτε και όμως είμαι σχεδόν βέβαιη πως νιώθω κάτι για αυτό το μυστηριώδες αγόρι που έχω μπροστά μου , ένα κύμα ανακούφισης έχει κατακλύσει όλο μου το σώμα αλλά ένα κακό προαίσθημα έχει τυλίξει την καρδία μου και δεν μπορεί να την αφήσει να χαρεί .
Ο Jason σταμάτησε την μηχανή μπροστά σε ένα club στην παραλία ήταν αρκετά όμορφο θύμιζε πολύ εκείνα τα μπαρ στα νησιά ο Jason μου έπιασε το χέρι και αφού με κατέβασε από την μηχανή ξεκινήσαμε να προχωράμε , περάσαμε κάτω από την την μεγάλη πινακίδα που έγραφε με μεγάλα γράμματα << Uxia Praia>> ήταν απλά απίστευτο , πανέμορφο , ονειρεμένο και αυτά τα κοσμητικά επίθετα ήταν λίγα από την στιγμή που ήρθαμε πολλοί χαιρετούσαν τον Jason είτε από μακριά είτε έρχονταν κοντά μας και μαζί ζητούσαν να μάθουν ποία είμαι εγώ ο Jason δεν άφηνε στιγμή το χέρι μου και εγώ έψαχνα τα παιδιά για να δω αν είχαν έρθει , όμως ακόμα δεν τους έβλεπα έβγαλα το κινητό μου και πείρα τηλέφωνο την Debbie το σήκωσε αμέσως .
D-έλα Emily που είστε ?
E-εγώ είμαι στο club εσείς που είστε?
D-εμείς από έξω
E-οκ τώρα θα πάω με τον Jason να βρούμε τραπέζι .
D-οκ θα σας βρούμε αν η Kate μπορέσει να παρκάρει , ρε Liam πάρκαρε εσύ να μπούμε καμία φορά μέσα η Emily είναι ήδη μέσα , φώναξε ώστε να την ακούσει ο Liam.
L-εγώ τα λέω αλλά η κυρία από εδώ είναι πεισματάρα όσο δεν λέει.
D- Emily θα τα πούμε σε λίγο
E-οκ
Σκούντηξα ελαφρά τον Jason και εκείνος γύρισε να με κοιτάξει
-τα παιδιά είναι απ'έξω δεν πάμε να βρούμε τραπέζι ?
- εε ναι
άρχισε να προχωράει μπροστά και εγώ τον ακολουθούσα χωρίς να αφήνω το χέρι του , φτάσαμε σε ένα μεγάλο τραπέζι και μου έκανε νόημα ότι αυτό είναι .
-θα μου πεις τώρα τι δουλεία κάνεις πριν έρθουν τα παιδιά
-ναι
το άγχος μου χτυπούσε κόκκινο
- μίλα επιτέλους
-Emily εγώ
KAMU SEDANG MEMBACA
Mistakes
Fiksi PenggemarΤελικά είναι όλα θέμα τύχης?. Μήπως κάτι άλλο κρύβεται από πίσω . Όλα μια καλό μελετημένη παρτίδα σκάκι και εμείς τα πιόνια .Μια ''τυχαία'' συνάντηση που θα αλλάξει τα πάντα . Άνθρωποι μπαίνουν και βγαίνουν στην ζωή μας χωρίς καν αν ξέρουμε το πως κ...