Το βράδυ πέρασε με όλους μας να πίνουμε και να διασκεδάζουμε . Για πρώτη φορά στους πέντε μήνες της σχέσεις μας είδα τον Jason να διασκεδάζει πραγματικά και να είναι ξέγνοιαστος. Με τα κορίτσια χορεύαμε και πίναμε σφηνάκια κάνοντας κεφάλι . Γελούσαμε συνέχεια και κουνιόμασταν στον ρυθμό της μουσικής , τα φώτα τρεμόπαιζαν προκαλώντας μεγαλύτερη ζάλη μέσα στο ήδη φλομωμένο μας κεφάλι .
Γύρισα το κεφάλι προς το τραπέζι που κάθονταν οι υπόλοιποι και είδα πως έλειπε ο Jason με τον Tom . Κοίταξα από περιέργεια γύρω αλλά δεν υπήρχαν πουθενά, ξαφνικά τα φώτα και όλος αυτός ο καπνός υπήρχαν άρχισαν να με ενοχλούν , ο κόσμος που υπήρχε γύρω μου έπεφτε και κολλούσε πάνω στο σώμα μου .
Κοίταξα το Liam και τον Nick που είχαν μείνει στο τραπέζι και μιλούσαν με 3 άγνωστα σε μένα κορίτσια . Σκούντηξα την Kate στην αρχή για να της πω ότι θα πάω στην τουαλέτα ,αλλά μάλλον νομίζοντας πως είμαι ένα από τα πολλά άτομα που την χτυπούσαν κατά λάθος δεν μου έδωσε σημασία . Το ίδιο συνέβει και με την Debbie .
Στο τέλος αγανακτησμένη άρχισα να σπρώχνω όποιον εμπόδιζε τον δρόμο ώστε να πάω στην τουαλέτα , ένιωθα πως πνιγόμουν και όλα αυτά μου θύμισαν μια άλλη εποχή , τότε που έβγαινα κάθε μέρα και τα ξενύχτια ήταν ρουτίνα , τότε που το μόνο που μπορούσε να ξεχαστώ ήταν ένα ποτήρι παραπάνω ,καλά μπορεί να μην αρκούσε μόνο ένα , αλλά πάντα και το εννοώ πάντα ο Liam ήταν εκεί για να προσέχει κάθε μου κίνηση ,για να προσέχει μην πάρω το αυτοκίνητο και με βρουν σε κανά χαντάκι , γι'αυτά λατρεύω τον κολλητό μου .
Γιατί ενώ τον έδιωχναν εκείνος ερχόταν πιο κοντά μου .
όταν έφτασα στις τουαλέτες έσπρωξα την πόρτα που ήθελε λίγο παραπάνω πίεση , όταν τελικά τα καταφέρνω μπαίνω μέσα και προχωράω προς την πόρτα που έχει το σύμβολο και δείχνει πως είναι η γυναικείες τουαλέτες , πριν μπω όμως εκεί πέρασα μπροστά από τις αντρικές , τις προσπέρασα και μπήκα εκεί που ήθελα να μπω .
Βρέχω τα χέρια μου και αφού τα τινάξω για να φύγουν τα πολλά πολλά νερά τα ακουμπάω λίγο στον λαιμό μου και ύστερα λίγο λίγο μέχρι τα μάγουλα μου που τα νιώθω να καίνε . Η πόρτα ανοίγει και μπαίνουν μέσα τρία κορίτσια , τις παρατηρώ λίγο μέσα από το καθρέφτι . Οι δύο είναι αρκετά όμορφες η μια μάλιστα και αρκετά ψηλή , η τρίτη είναι μια κοπέλα που τα χαρακτηριστικά της μπορεί να μην έχουν κάτι το ιδιαίτερο αλλά βγάζουν μια γλυκύτητα τις ακούω να μιλάνε και ξεχωρίζω το όνομα Tom μέσα σε αυτά που λένε .
YOU ARE READING
Mistakes
FanfictionΤελικά είναι όλα θέμα τύχης?. Μήπως κάτι άλλο κρύβεται από πίσω . Όλα μια καλό μελετημένη παρτίδα σκάκι και εμείς τα πιόνια .Μια ''τυχαία'' συνάντηση που θα αλλάξει τα πάντα . Άνθρωποι μπαίνουν και βγαίνουν στην ζωή μας χωρίς καν αν ξέρουμε το πως κ...