ακούστε το τραγούδι έχει σημασία !!
Το φως του ήλιου χτυπάει μπροστά στα μάτια μου αλλά εγώ είμαι για άλλη μια φορά στην σκοτεινή εκείνη γωνία , το κρύο να γλύφει το σώμα μου . Τίποτα δεν μπορεί να σταματήσει τον πόνο , τον θυμό ,την απογοήτευση . Μου είχε πει πως με αγαπάει ,πως θα με προστατεύει ,πως δεν θα ξαναφύγει ,ψέματα ,ψέματα ,ψέματα ,τόσα πολλά ψέματα ,τρυπάνε το μυαλό μου ,ΨΈΜΑΤΑ ,ΌΛΑ ΨΈΜΑΤΑ . ούτε μια αλήθεια . Μου είχε κάποτε πως ,<< αν πνιγούμε στο σκοτάδι θα το κάνουμε μαζί . Όπως πάντα >> Όχι όμως , εγώ πνίγηκα στο σκοτάδι και αυτός κάηκε στην φωτιά .
Ο Jason πέθανε και πρέπει να το καταλάβεις δεν γυρίζει , είναι κάτω από το χώμα ,δεν αναπνέει ,δεν πρόκειται να σε ξανά κοιτάξει , να σε ξανά αγκαλιάσει . Δεν πρόκειται να σε ξανά φιλήσει .
Τρέλα και μανία θολώνουν το μυαλό μου όπως τα δάκρυα τα μάτια μου , ένα χρόνο και ακόμα δεν έχουν στερέψει .
Ο Φρέντυ Γερμανός είχε πει κάποτε : Φαίνεται πως κάποια μαγικά πλάσματα δίνουν ραντεβού όταν έρχονται στον κόσμο : αυτό πίστευα και εγώ για εμάς τους δύο ,πόσο λάθος έκανα . Τον αγαπούσα , αλήθεια το ορκίζομαι σε ότι μου έχει απομείνει τον αγαπούσα πιο πολύ και από τον ίδιο μου τον εαυτό , πιο πολύ και από τον αέρα που ανέπνεα . ΄
Ήταν τα πάντα μου ,το είναι μου . Και χάθηκε ,έμεινα μόνη σε έναν κόσμο που με πονάει , που με σαπίζει . Ήταν ο ήλιος μου και το φεγγάρι μου , το πρώτο πράγμα που ήθελα να βλέπω και το τελευταίο πριν κλείσω τα μάτια μου . Κρυφά μέσα μου ήξερα πως δεν θα κρατούσε για πολύ αλλά και τι δεν θα έδινα για 24 ώρες ακόμα μαζί του .
Λένε πως όποιος είναι ερωτευμένος μπορεί να πεθάνει για τον άλλον , όποιος αγαπάει όμως μπορεί να σκοτώσει . Θα μπορούσα να σκοτώσω για χάρη του αλλά και να θυσιαστώ επίσης.
Ο Jason πέθανε Emily , δεν είναι εδώ να σου σκουπίσει τα δάκρυα δεν είναι εδώ να πάρει τα χαπάκια από τα χέρια σου , να πάρει τα τσιγάρα από τα χείλη σου , να σε μαλώσει σαν μικρό παιδί για το πως καταστρέφεις την ζωή σου . Ο Jason πέθανε , δεν πρόκειται να εμφανιστεί ξανά μπροστά σου , να βγάλει τα μαλλιά σου από το πρόσωπο σου , να χαϊδέψει το μάγουλό σου , να φιλήσει το λαιμό σου . Δεν πρόκειται να ξανακάνει τίποτα , δεν κοιτάτε πλέον τον ίδιο ουρανό .
Τα χαπάκια είναι στην είσοδο του στόματος μου , καίνε την γλώσσα μου και λιώνουν λίγο λίγο πάνω της , η ζάλη κυριεύει , το σώμα μου μουδιάζει και τα μάτια μου γυρνάνε προς τα πίσω , το μυαλό μου γυρνάει , τρέχει τρέχει όλο και πιο μακρυά ,όλο και πιο πίσω .
YOU ARE READING
Mistakes
FanfictionΤελικά είναι όλα θέμα τύχης?. Μήπως κάτι άλλο κρύβεται από πίσω . Όλα μια καλό μελετημένη παρτίδα σκάκι και εμείς τα πιόνια .Μια ''τυχαία'' συνάντηση που θα αλλάξει τα πάντα . Άνθρωποι μπαίνουν και βγαίνουν στην ζωή μας χωρίς καν αν ξέρουμε το πως κ...