θέατρο του παραλόγου .

300 28 4
                                    

Μια μεγάλη ανάσα και χτύπησα την μεγάλη πόρτα . Μια βαθιά φωνή με διέταξε να περάσω και υπάκουσα . Έκανα ένα βήμα μέσα και έστρεψα το σώμα μου για να κλείσω την πόρτα . Όταν το έκανα και αυτό γύρισα προς το μέρος του ,ήταν καθισμένος και διάβαζε κάποια έγγραφα . Ματιά δεν μου έριξε τόσο απαξιούσε για την παρουσία μου .

-με ζητήσατε κ.Bieber.?

-ναι θέλω να μάθω αν εσύ έγραψες αυτή την γαμημένη αναφορά . είπε και πάλι χωρίς να με κοιτάξει μου έτεινε ένα χαρτί , πλησίασα ακόμα σοκαρισμένη από τον τρόπο που μου μίλησε .

Πήρα το χαρτί και άρχισα να το διαβάζω προσπαθώντας να καταλάβω που είχα κάνει λάθος .

Όμως δεν το έβρισκα και αυτό με άγχωνε ακόμα περισσότερο .

-δεν μπορώ να καταλάβω που έχω κάνει λάθος . είπα μαζεύοντας όσο θάρρος είχα . Αυτός ο άνθρωπος με τρόμαζε , κάτι σκοτεινό εξέπεμπε σχεδόν παρόμοιο με εκείνο του Jason . Όχι ηλίθια μην τον σκέφτεσαι ,ξεκόλλα .

-Τα νούμερα τα είδατε δεσποινίς ?

-μάλιστα .

-και τα βλέπετε σωστά ? και τότε μόνο άφησε το στυλό και με κοίταξε μέσα στα μάτια καθηλώνοντας με και αφοπλίζοντας με .

Καμία λέξη δεν μπορούσα να πω , τίποτα, απλά τίποτα ,ανίκανη εντελώς . Ξανά έριξα μια γρήγορη ματιά στο χαρτί και πάλι δεν έβλεπα που είχα λάθος .

-μάλιστα κύριε . είπα συνεχίζοντας να τον κοιτάω στα μάτια όπως έκανε και εκείνος , για μια στιγμή νομίζω πως δαγκώθηκε αλλά ήταν τόσο γρήγορο που νομίζω πως είναι της φαντασίας μου . Έσπασε την σύνδεση μας και έστρεψε το πρόσωπο του προς την άλλη πλευρά γλείφοντας τα χείλι του .

Σηκώθηκε και πήγε μπροστά στην τεράστια τζαμαρία . Σταύρωσε τα χέρια και με ξανακοίταξε .

-Απορώ γιατί σε προσέλαβα Smith . είπε ειρωνικά , αλλά δεν μίλησα ο θυμός άρχισε να σιγοβράζει μέσα μου ,αλλά κρατιόμουν ,αυτή η δουλεία θα μου δώσει εξτρά bonus για τις εξετάσεις στο τέλος .

-Δεν σας καταλαβαίνω . απάντησα τελικά

-Δεσποινίς Smith έχετε κάνει λάθος στους αριθμούς .

-όχι δεν έκανα , οι λέξεις ξεπήδησαν από το στόμα μου πριν προλάβω το καταλάβω . Με κοίταξε έκπληκτος δεν περίμενε τέτοια αυθάδεια από μένα .

-πως είπατε ? με ρώτησε κοιτώντας με θυμωμένα πλέον

-πως δεν μπορώ να εντοπίσω το λάθος μου , μπορείτε να μου το δείξετε ?

MistakesNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ