happy birthday

311 28 2
                                    

Emily POV

-1 εβδομάδα μετά-

Νιώθω να ιδρώνω σταγόνες να τρέχουν πάνω στο μέτωπο μου . Έχει τόση πολύ ζέστη που με κάνει να στριφογυρίζω μήπως και δροσιστώ με κάποιο τρόπο αλλά είναι μάταιο . Τα μάτια μου ανοίγουν και κοιτάζω γύρω μου ο Jason κοιμάται ακόμα και το στήθος του ανεβοκατεβαίνει αργά και ρυθμικά .

Δεν αντέχω άλλο αυτή την ζέστη σηκώνω το πάπλωμα και όσο το δυνατόν πιο αθόρυβα κατευθύνομαι προς την κουζίνα . Το κρύο πάτωμα είναι μια ανακούφιση στο βασανιστήριο μου . Το κρύο μπορώ να το αντέξω αλλά τη ζέστη σε καμία περίπτωση .

Το φως από το ψυγείο φωτίζει τον χώρο και εγώ βγάζω το παγωμένο νερό έξω , γεμίζω γενναιόδωρα ένα ποτήρι και καταπίνω λαίμαργα το παγωμένο υγρό . Ω θεέ μου σαν έσβησα τις φλόγες της κολάσεως ,έτσι νιώθω.

Αφού αφήσω το ποτήρι μου στον πάγκο προχωράω προς το σαλόνι .Τα φώτα της πόλης λάμπουν και από εδώ φαίνεται σαν να καρτ ποστάλ ,το βλέμμα μου πέφτει πάνω στο ρολόι , ούτε μια ώρα δεν είναι που κοιμάμαι και ενώ το σώμα μου είναι έτοιμο να καταρρεύσει από την κούραση το μυαλό μου δουλεύει υπερωρίες .

Σήμερα είναι τα γενέθλια του , σήμερα τον έσβησα μια για πάντα από την ζωή , σήμερα έχασα τον εαυτό μου.

Μπορώ να πω πως ακόμα μου λείπει αλλά δεν μπορώ να πω πως το θέλω ξανά στην ζωή μου. Τα έχω όλα έναν άντρα που με αγαπά ,δουλεία , υγεία ,την οικογένεια μου ,τους φίλους μου , τα έχω ΌΛΑ , δεν μπορώ να πω πως με πληγώνει η απουσία του αλλά μπορώ να πω πως νοσταλγώ της μέρες που ήταν μέρος της ζωής μου.

Το κεφάλι μου πέφτει πάνω από το τζάμι και με δροσίζει . Ακούω βήματα και καταλαβαίνω πως ο Jason ξύπνησε , ο ήχος δυναμώνει και τα χέρια του τυλίγουν το σώμα μου .

-τι έγινε μωρό μου? γιατί είσαι ξύπνια τέτοια ώρα ? μου μίλησε με την αγουροξυπνημένη σέξυ φωνή του

-ξύπνησα από την ζέστη

-έλα μωρό μου να ξανά κοιμηθείς θα είσαι κομμάτια αύριο .

Και μόνο που το ακούω να με λέει μωρό του λιώνω , γυρίζω το σώμα μου και πιάνω το πρόσωπο του στα χέρια μου

-δεν μπορείς να καταλάβεις πόσο πολύ σε αγαπώ , η λέξη αγάπη είναι τόσο μικρή για να περιγράψει όλα όσα με κάνεις να νιώθω .

Δεν μου απάντησε κάτι αλλά έσκυψε και με φίλησε , αγάπη ,πάθος , έρωτας , ένταση , απόγνωση ,φόβος , όλα τέλεια μοιρασμένα μέσα σε ένα φιλί .

MistakesWhere stories live. Discover now