Η πτήση μου για Λονδίνο φεύγει στις 4 και τώρα είναι 12 όποτε έχω ώρα μέχρι να φύγω γιαυτό και πρώτα θα πάω μια βόλτα προς την παραλία . Πάτησα το γκάζι και προσπέρασα γρήγορα πολλά αυτοκίνητα , πολλοί οδηγοί παραπονέθηκαν και από τον καθρέφτι μου είδα άλλο ένα αυτοκίνητο να επιταχύνει και αυτό προσπαθώντας να με φτάσει αυτό με έκανε να πατήσω ακόμα περισσότερο το γκάζι έστριψα και το ίδιο έκανε και το αυτοκίνητο που με ακολουθούσε .Όλο αυτό το κυνηγητό με τρέλαινε όσο αρρωστημένο και να είναι σε λίγο είδα άλλα δύο αυτοκίνητα να έρχονται με μεγάλη ταχύτητα , σταμάτησα μόλις έφτασα στην παραλία και το ίδιο και οι υπόλοιποι οι πόρτες άνοιξαν ταυτόχρονα και από το ένα αυτοκίνητο βγήκαν ο Tom και ο Nick και από το άλλο ο Liam , η Depy και η Kate . Το ήξερα πως ήταν αυτοί .
-Για που το έβαλες μικρό? , είπε ο Tom
-είπα να πάω ένα ταξιδάκι .
-ναι το καταλάβαμε αυτό , είπε ο Nick , και τι θα κάνεις εκεί ? μόνη σου σε άγνωστες χώρες ?
-oh κούλαρε Nick δεν θα πάθω τίποτα και εξάλλου δεν θα είμαι μόνη σου .
-θα πας Ελλάδα άρα και Λονδίνο , συμπέρανε η Kate
-ναι , της αποκρίθηκα
-το σκας πάλι , είπε ο Liam έτοιμος να με σκοτώσει
-δεν το σκάω Liam κάνω διακοπές ,είπα με ένα ψεύτικο χαμόγελο
-μωρέ άσε τις μαλακίες το σκας αυτό κάνεις .
-Liam άστην είναι απόφαση της, Emily μου όσο για την κουμπαριά εννοήτε πως δεν αλλάξαμε γνώμη και τα Χριστούγεννα να είσαι πίσω .
-σε ευχαριστώ πολύ Depy μου ,της είπα και την αγκάλιασα
στράφηκα προς την Kate και πήγα κοντά της
-θα με συγχωρέσεις ποτέ ? της ψιθύρισα φοβούμενη την αντίδραση της.
-το έχω κάνει ήδη ηλίθια αλλά με πλήγωσε που δεν μου μίλησες νόμιζα ότι τα λέγαμε όλα
την πήρα και εκείνη μια σφιχτή αγκαλιά
-θα στα πω όλα όταν γυρίσω , το υπόσχομαι
και απομακρινθήκαμε , ο Tom και ο Nick ήρθαν κοντά μου και με αγκάλιασαν και αυτοί
-να προσέχεις μικρό . μου είπε κοιτώντας με στα μάτια
-να τον προσέχεις .
-που μας αφήνεις με το αγρίμι θα μας σφάξει όλους αν μάθει που θα πας , είπε ο Nick με ένα σταναχωρεμένο χαμόγελο
KAMU SEDANG MEMBACA
Mistakes
Fiksi PenggemarΤελικά είναι όλα θέμα τύχης?. Μήπως κάτι άλλο κρύβεται από πίσω . Όλα μια καλό μελετημένη παρτίδα σκάκι και εμείς τα πιόνια .Μια ''τυχαία'' συνάντηση που θα αλλάξει τα πάντα . Άνθρωποι μπαίνουν και βγαίνουν στην ζωή μας χωρίς καν αν ξέρουμε το πως κ...