Γιατί υπάρχει ζωή και μετά από σένα .

306 24 3
                                    

Και η τελεία μπήκε και οι τίτλοι τέλους άρχισαν να λένε τα ονόματα μας ,η αυλαία έπεσε σε ένα έργο που ούτε καν μπόρεσε να ξεκινήσει ,ανάξιοι οι ηθοποιοί .

Στην πραγματικότητα από τότε που επέστρεψε ο Jason δεν ήμασταν όπως παλιά . Μίλησα με την εταιρία που δουλεύω και ακύρωσα την άδεια που είχα πάρει οπότε από Δευτέρα ξεκινάω πάλι δουλεία .

Εδώ και μισή ώρα περίπου κάθομαι μέσα στο αυτοκίνητο και δεν λέω να βάλω μπροστά .

Εδώ και μισή ώρα βλέπω το κλειδί που το έχω στην μίζα και φοβάμαι να το γυρίσω . Θα πάω στο πατρικό για κάποιες μέρες και μετά θα μετακομίσω σε ένα διαμέρισμα.

Ναι αυτό θα κάνω ,αυτό πρέπει να κάνω .

~~~~~~~~~~~~~~~~1 εβδομάδα μετά~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ουφ επιτέλους τελείωσα το καθάρισμα ήρθαν και κάποιες από τα κορίτσια να με βοηθήσουν . Επιτέλους μπορώ να το δω ολοκληρωμένο . Είναι όμορφο μπορώ να πω βρίσκεται στο 8 όροφο μιας πολυκατοικίας και είναι κοντά στην δουλεία και συνεπώς στο κέντρο αλλά είναι μια ωρίτσα μακρυά από το πατρικό μου και του Liam όπως επίσης και από της Kate τα άλλα κορίτσια είναι πιο κοντά και η Giwti μένει ένα όροφο κάτω ,εκείνη είναι που μου είπε να έρθω εδώ .

Το σαλόνι είναι μεγάλο και έχω βάλει έναν μεγάλο γωνιακό καναπέ και ένα ανάλογο τραπεζάκι ενώ το home cinema τα σπάει .

Στον τοίχο που έχω βάλει τηλεόραση φαίνονται τα τούβλα και μπορώ να πω πως μου αρέσει υπερβολικά πολύ, στον δίπλα τοίχο βάλαμε μια μεγάλη βιβλιοθήκη που την έστησε ο Liam και μπορώ να πω ότι το θέαμα ήταν ξεκαρδιστικό. Μετέφερα όλα τα βιβλία μου και γέμισε . Ένα τεράστιο παράθυρο υπήρχε και είχε απίστευτη θέα,ίσως να ήταν και αυτό ο λόγος που πείρα τελικά αυτό το σπίτι .

Η κουζίνα ήταν ήδη επιπλωμένη οπότε δεν χρειάστηκε να βάλω τίποτα άλλο εκτός από ένα τραπέζι για τέσσερα άτομα και τις καρέκλες φυσικά. Το δωμάτιο μου το είχα βάψει στις αποχρώσεις του γκρι και του μοβ . Το μεγάλο ,άσπρο σιδερένιο κρεβάτι μου έδενε τέλεια και βάλαμε δύο κομοδίνα στα πλάγια του ενώ ένα μοβ χαλί ήταν το κερασάκι . Το τελευταίο που έχω να κάνω είναι να βάλω το χαλάκι στην εξώπορτα .

Βγήκα έξω και το τοποθέτησα μπροστά στην πόρτα ,πάνω έλεγε ''Welcome'' . Και μόλις μπήκα μέσα κατευθύνθηκα στο σαλόνι και έριξα το σώμα μου στον καναπέ . Αύριο έπρεπε να πάω πιο νωρίς στο γραφείο μιας και ο διευθυντής μου ήθελε να του δώσω αναφορά για κάποια έγγραφα.

MistakesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora