ένας βεβιασμένος έρωτας πονάει πιο πολύ από ένα ελεύθερο θάνατο .........
μην με αφήσεις να πεθάνω ........
Κάποια στιγμή όλοι νιώσαμε πως δεν πάει άλλο ,πως φτάσαμε στα όρια μας . Και όμως τότε ήταν που αντέξουμε ,που δεν τα παρατήσαμε .......
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
''τότε έλα να σου θυμίσω και τα υπόλοιπα ''
δεν απάντησα , δεν ήξερα τι θα έκανα, όχι δεν ήξερα για την ακρίβεια δεν με ενδιέφερε τίποτα άλλο από το να μείνω σε αυτό το κρεβάτι αγκαλιά με αυτό το σκοτεινό τέρας που για κάποιο ανεξήγητο λόγο δεν μπορώ να αντέξω μακριά του .
Άφησα το κινητό δίπλα στο κομοδίνο και χώθηκα κάτω από το πάπλωμα ,ο Jason βολεύτηκε καλύτερα πάνω μου και συνέχισε τον ύπνο του . Αυτό το τέρας που όλοι έτσι τον αποκαλούν εγώ το είδα σπάνια .
Η ζωή μου έχει καταντήσει σαπουνόπερα και δεν μου πάει καθόλου . Έχω χαθεί , έχω χάσει τον εαυτό μου . Έχω σταματήσει να κάνω πράγματα για μένα . Που είναι οι κόντρες? , που είναι οι έξοδοι ? Έχω απομακρυνθεί από τους φίλους μου , δεν το θέλω αυτό , με την δουλεία και όλα όσα συμβαίνουν έχω χάσει σημαντικά πράγματα , μικρές ευτυχισμένες στιγμές.
Τα χέρια του Jason τυλίχθηκαν γύρω μου και με έσφιξαν πάνω του ακόμα περισσότερο αν αυτό είναι φυσικό . Το σώμα μου παρέλυσε από την στενή επαφή κάθε του εκατοστό με έκρυβε από όλα τα κακά του κόσμου .
Έκλεισα τα μάτια προσπαθώντας να διώξω τις σκέψεις γύρω από τον Travis .
Jason's pov
Την ένιωσα να κοιμάται , τόση ώρα με τα μηνύματα ήταν αρκετά ταραγμένη . Φυσικά και κατάλαβα πως μιλούσε με αυτόν τον μαλάκα τον Madox αλλά δεν θα το αφήσω να περάσει έτσι αυτή την φόρα . 100% πως της ζήτησε να συναντηθούν .
Την έσφιξα στην αγκαλιά μου γιατί μου σε αυτήν ανήκει . Μπορεί όλα στην αρχή να μην ήταν τόσο αθώα αλλά γαμώ τον Δια μου αυτή η κοπέλα μου έχει γίνει εξάρτηση . Αύριο έχω να κάνω μια ''δουλειά'' και μετά θα πρέπει να καθαρίσω το χάος που δημιούργησε ο Tom .
Και ο άλλος ο μαλάκας ξεκίνησε να με απειλεί πως θα της πει όλη την αλήθεια . Ξέρω πως η μικρή με γαμώ αγαπάει πολύ και δεν το αξίζω γαμώ το ξέρω αλλά δεν μπορώ να την αφήσω με τραβάει έξω από όλο αυτό τον βούρκο .
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mistakes
FanficΤελικά είναι όλα θέμα τύχης?. Μήπως κάτι άλλο κρύβεται από πίσω . Όλα μια καλό μελετημένη παρτίδα σκάκι και εμείς τα πιόνια .Μια ''τυχαία'' συνάντηση που θα αλλάξει τα πάντα . Άνθρωποι μπαίνουν και βγαίνουν στην ζωή μας χωρίς καν αν ξέρουμε το πως κ...