my brother.

290 27 0
                                    

ο Brayan είναι μπροστά μου, όμως ο Jason με σημαδεύει με ένα όπλο .Τα μάτια του τόσο άψυχα , αδιάφορα ,μαύρα σαν την άβυσσο .

Μπαμ εκκωφαντικό βιάζει την σιωπή της νύχτας , ο Brayan με σπρώχνει και πέφτω κάτω χτυπώντας το κεφάλι μου όλα άρχισα να σκοτεινιάζουν . Jason τι έκανες?

Και τα μάτια μου άνοιξαν διάπλατα ,που είμαι γαμώτο ?Είμαι ξαπλωμένη στο πάτωμα ,εφιάλτης ,εφιάλτης ήταν, το χέρι μου πιάνει την καρδία μου που χτυπάει σαν τρελή , το κεφάλι μου πονάει σαν να το χτυπάνε με βαριοπούλα .

Θεέ μου δεν ήταν όνειρο , έγινε έγινε στα αλήθεια ,ένας λυγμός βγήκε από το στόμα μου και τον σταμάτησα με το χέρι μου ,τα δάκρυα πλημμύρισαν τα μάτια μου . Τι συμβαίνει γαμώτο μου ?

Έτρεξα στο μπάνιο και έριξα νερό στο πρόσωπο μου . Όπως σήκωσα το κεφάλι μου και είδα το είδωλο μου απέναντι στο καθρεύτι ,τα μάτια μου είναι κατακόκκινα ,πρησμένα , η έλλειψη ύπνου φανερή μιας και οι μαύροι κύκλοι που κοσμούν το πρόσωπο μου είναι έντονη .

Τα χαρακτηριστικά του προσώπου σκλήρυναν στην θύμηση του εφιάλτη .Σκούπισα αμέσως τα νερά από το πρόσωπο μου και την πέταξα στον νεροχύτη καθώς έβγαινα από το μπάνιο ,πήγα στο σαλόνι και πήρα τα κλειδιά μου από το τραπεζάκι και έκλεισα την πόρτα πίσω μου δυνατά από τα νεύρα μου .

Μέσα σε λίγο βρισκόμουν στο αυτοκίνητο μου να οδηγάω προς το σπίτι αυτού του τέρατος ,γιατί αν αυτό είναι αλήθεια τότε θα τον σκοτώσω με τα ίδια μου τα χέρια .

Οδηγούσα όσο πιο γρήγορα μπορούσα, ο δρόμος αν και 6 τα χαράματα είχε αυτοκίνητα .

Θεέ μου είμαι ερωτευμένη με τον δολοφόνο του αδερφού .

μετά από καμία ώρα βρισκόμουν έξω από την πολυκατοικία του , μπήκα μέσα και ανέβαινα τα σκαλιά δύο δύο . Έφτασα έξω από την πόρτα του και άρχισα να χτυπάω σαν τρελή .

Η πόρτα άνοιξε και ο Jason εμφανίστηκε μπροστά μου .

-γουρούνι ,φώναξα και του επιτέθηκα τον βαρούσα στο στήθος και όπου αλλού μπορούσα αλλά ήταν λες και χτυπούσα τοίχο

-Emily γαμώ την τρέλα μου ,μαστούρωσες ,τι σε έπιασε ? , ξαφνιάστηκε

-το αδερφό μου τέρας ? σκότωσες τον αδερφό μου ?

-τι? ποίος στον πούτσο σου είπε τέτοιες μαλακίες ,είπε πιάνοντας με από τα μπράτσα ώστε να με σταματήσει

MistakesМесто, где живут истории. Откройте их для себя