Κόρες μου τι κάνετε ελπίζω όλα να σας πάνε καλά . Θέλω να ζητήσω ένα μεγάλο συγγνώμη που αργώ να ανεβάζω αλλά φέτος δίνω πανελλήνιες και είμαι και θεωρητική οπότε καταλαβαίνεται πόσο δύσκολο μου είναι να βρω λίγο χρόνο για να γράψω. Την ιστορία θα την τελειώσω και το τέλος είναι κοντά . Φιλάκια πολλά και για να επανορθώσω ξεκινάω με ένα Jason POV. Καλή ανάγνωση .
Jason POV
Έτσι μου έρχεται να τα κάνω όλα μπουρδέλο . Ο θυμός μου χτυπάει κόκκινο αυτή την στιγμή ,τα βλέπω όλα κόκκινα . Σηκώθηκε και έφυγε και περιμένει να τρέξω από πίσω , όχι κουκλίτσα μου δεν ήρθε ακόμα η μέρα που θα τρέχω πίσω από μια γκόμενα . Ποίον προσπαθείς να πείσεις ρε μαλάκα αφού με το ζόρι κρατιέσαι . Μου ψιθύρισε μέσα στο αυτί μου ο δαίμονας μου , νόμιζα πως είχα απαλλαγεί αλλά γαμώ την πουτάνα μου κάθε μέρα είναι εκεί να μου τρυπούν την σκέψη και οι τύψεις ακόμα περισσότερες , ο φόβος καραδοκεί σε κάθε λεπτό που περνά .
Ο φόβος μήπως χάσω όλα όσα χτίσει αυτό τον καιρό , δεν ήταν λίγες οι φορές που ξύπνησα μέσα στον ύπνο μου για να σιγουρευτώ πως είναι δίπλα μου . Φοβάμαι πως μόλις καταλάβει πόσο μαλάκας είμαι θα σηκωθεί και θα φύγει μια για πάντα , αλλά γαμώτο τι να έκανα?
Το παγωμένο νερό ακόμα έπεφτε επάνω μου και εγώ το άφηνα , το άφηνα με την ελπίδα πως σβήσει την φωτιά που καίει μέσα μου .
Πως έχεις καταντήσει έτσι ρε πούστη μου , ούτε οι γκόμενες δεν κάνουν έτσι , σε λυπάμαι πραγματικά .
και τώρα δηλαδή είναι εκεί και όλοι βλέπουν πόσο όμορφη είναι μέσα στο στενό την φόρεμα . και αυτά που της έκανα εγώ πριν από λίγο μπορεί να προσπαθήσει να της τα κάνει κάποιος άλλος ?
όχι,όχι κανείς δεν αγγίζει ότι μου ανήκει .. Αμέσως βγήκα έξω και σκούπισα το σώμα μου σε μια πετσέτα , φόρεσα γρήγορα ένα μαύρο τζιν και μια μαύρη κοντομάνικη μπλούζα , πήρα κλειδιά ,λεφτά και χτύπησα την πόρτα πίσω μου μέσα σε λίγα λεπτά ήμουν στον δρόμο και κατευθυνόμουν στο μαγαζί που είχαν πει ότι θα πάνε .
Πάρκαρα απ'έξω η δυνατή μουσική βίαζε την ησυχία . Η ουρά ήταν τόσο μεγάλη που έφτανε μέχρι την άλλη γωνία του τετραγώνου ,απορώ πως δέχονται να περιμένουν τόσες ώρες αλλά από την άλλη το REX είναι από τα καλύτερα club ο Χοσέ έκανε πάρα πολύ καλή δουλεία . Και εσύ επίσης αφού τον απάλλαξες από όλο τον ανταγωνισμό , μου ψιθύρισε πάλι η φωνή μέσα στο μυαλό μου. Άρχισα να περπατάω μέχρι τον τύπο στην πόρτα , έκανα ένα βήμα και προχώρησα προς τα μέσα , ένα χέρι έπιασε τον ώμο πόσο συχαίνομαι να με αγγίζουν ,όχι όλοι , φυσικά και όχι όλοι το δικό της άγγιγμα με ταξιδεύει.
ESTÁS LEYENDO
Mistakes
FanficΤελικά είναι όλα θέμα τύχης?. Μήπως κάτι άλλο κρύβεται από πίσω . Όλα μια καλό μελετημένη παρτίδα σκάκι και εμείς τα πιόνια .Μια ''τυχαία'' συνάντηση που θα αλλάξει τα πάντα . Άνθρωποι μπαίνουν και βγαίνουν στην ζωή μας χωρίς καν αν ξέρουμε το πως κ...