Kapitola 15

89 6 4
                                    

Když jsme se od sebe odtáhli, šli jsme se sednout na pohovku. Alex mi podal skleničku s vínem tak jsem poděkovala a napila se. Chvilku jsme se bavili o vánocích proč je máme tak rádi a podobně. Pak přišla řada na dárky. Byla jsem o něj opřená, když se zeptal co jsem dostala tak úžasného. Odtáhla jsem se a šla do jeho ložnice pro ty dvě obálky. No jo, byly dvě a já otevřela jen jednu. Tak tu duhou otevřeme spolu. Popadla jsem obě obálky a seběhla dolů. Sedla jsem si mu na klín a podala mu tu obálku s pečetí : "Tak se podívej." usmála jsem se. Nejistě obálku otevřel a vytáhl letenku. Chvilku si jí prohlídl a najednou mu zmizel úsměv z tváře. "Co se děje, ty nemáš radost, že se mi splnil sen ? Myslela jsem, že to budeš sdílet se mnou." odpověděla jsem zklamaně. On položil obálku vzal mou hlavu do rukou, abych se mu dívala do očí. "Na jak dlouho tam jedeš ?" zeptal se docela podrážděně. "Nevím, to jsem se ještě neptala." odpověděla jsem zaskočeně. "Tak já ti to povím. Jedeš tam na celý rok!" zvýšil hlas. Tímhle mě zaskočil, jak to mohl ksakru vědět ? "Jak tohle můžeš vědět ? " zvýšila jsem na něho taky hlas. Na to nic neřekl a podal mi letenku. Vzala jsem si jí a začala si jí pohlížet. Datum odletu : 2.1.2016

Datum návratu : 20.12.2016

Najednou jsem ho chápala. Ani já nevěděla, že tam mám být tak dlouho a hlavně jsem nevěděla, že za 8 dní odlétám. Měla jsem být u něho déle, ale takhle budu muset dřív, abych se stihla sbalit. Kdy mi to ksakru hodlali říct ? Byla jsem sice nadšená, že tam budu tak dlouho, ale na druhou stranu, vůbec se mi nechtělo. Rok bez něho ? To přece nedokážu. I když existuje Skype a podobně, ale prostě. Najednou mě vytrhl z myšlenek : "U koho budeš bydlet ? Budeš tam chodit do školy ? " zeptal se už klidněji. "Já, nevím. Myslela jsem že budu na hotelu, že tam budu maximálně 3 týdny. Né celý rok." řekla jsme smutně. Vzpomněla jsem si na druhou obálku, otevřela jsem jí. Byl v ní dopis a fotografie. Byla na ní rodina. Mladá žena, no mladá, stará zhruba jako moje máma. Měla středně dlouhé modré šaty bez ramínek, dlouhé hnědé vlasy a upřímné modré oči. Vypadala sympaticky. Vedle ní stál muž, který jí držel za pás, taky zhruba stejně starý jako táta. Měl na krátko střižené  černé vlasy a velké hnědé oči. Byl docela pohledný. Před nimi stála dívka. Mohlo jí být tak 15 let. Měla světle hnědé krásné dlouhé vlasy ve vysokém culíku a krátké bílé šaty. Když jsem si fotku prohlédla podala jsem jí Alexovi a začala si číst dopis, který přiložený.

Drahá Alice,víme že chceš dlouho do New Yorku a tak jsme ti chtěli splnit sen. Jelikož NY je velký, řekli jsme si že, 3 týdny by bylo málo a tak jsme ti našli z inzerátů rodinu, u které budeš celý rok bydlet, protože hotel by nás vyšel na strašně moc a takhle budeš alespoň pod dohledem.  Ano, celý rok. není to úžasné ?. Vše je zaplacené, rodina je slušná a milá, byli jsme s ní už v kontaktu, takže se nemusíš ničeho bát. Budeš tam chodit i do školy, aby jsi se celý rok nenudila a něco se i naučila. A jelikož mají podobné učební osnovy, až se vrátíš budeš zde pokračovat ve studiu a nebudeš opakovat ročník, vše je zařízeno. Doufám, že budeš nadšená. 

                                                                                                                                       Tvá mamka a taťka 

Chvilku jsem na dopis nevěřícně koukala, ale v tom na mě promluvil Alex: "Neřekla jsi mi, že máš v NY příbuzný." otočila jsem se na něho a podala mu dopis "Ne, nemám tam příbuzný." Když si dočetl dopis, položil ho a stůl a zas se na mě podíval "Aha, tak se mi to zdálo, jsi té rodině na fotce docela podobná, tak jsem myslel, že jste příbuzný." usmál se. Musela jsem se začít smát a alespoň jsem odlehčila tu smutnou situaci, protože Alex se začal usmívat taky. Objala jsem ho a užívala si jeho přítomnost, dokud jsem mohla. Chtěla jsem začít brečet, ale nechtěla jsem kazit těch posledních pár dní slzami.  

Chvilku jsme byli v objetí pak jsem se ho pustila, opřela se mu o rameno a zeptala se jestli si pustíme nějaký film. Usmál se na mě, pomalu mi sundal hlavu z ramene a šel něco pustit. Když se uhnul po nějaké DVD nemohla jsem se vynadívat na tu jeho prdelku. Má jí úžasně pevnou a vytvarovanou. Kousla jsem se do rtu. Tohle mi bude hodně chybět.  "Co budeš pouštět miláčku?" zeptala jsem se. "Nech se překvapit." zněla jeho odpověď a šibalsky se usmíval. "Jestli je to porno, tak to ani nezapínej, protože ti to nepomůže. Ačkoli bych chtěla nemohu, matička příroda." zasmála jsem se. "Bože, na co hned nemyslíš." zakroutil hlavou. "Někdy mám pocit, že ty tu jsi ten kluk a  já ta holka." zasmál se a už si šel ke mne sednout. Musela jsem se smát taky. Taky mi to někdy tak přijde. Dal mi pusu na čelo. Usmála jsem se na něho a on mi úsměv vrátil. Konečně se spustil film . Byla to Divergence. Miluji ten film a Alex ho má taky rád. Přitulila jsem jsem se k němu a sledovala film a cpala se popcornem. 

Po chvilce mi to nedalo a jednu kuličku jsme po něm hodila. Otočil se na mě a měl šibalský úsměv. Usmála jsem se taky a hodila po něm další. Už mu to taky nedalo a začala bitka. Všude byl popcorn. Nakonec to skončilo tak, že mě povalil a začal mě lechtat. Snažila jsem se bránit, ale místo toho jsem se jen nekontrolovatelně smála. když ho to přestalo bavit, sedl si jakoby se nic nestalo a dál sledoval film. Šťouchla jsem do něho, přitulila se k němu a po chvilce usla.  

Probudila jsem se až ráno v jeho posteli pouze ve spodním prádle. Vstala jsem a vzala si z tašky dlouhé  triko a šla do kuchyně udělat něco k snídani, protože on ještě sladce spal.


Doufám, že se vám nová kapitola líbí :) Myslíte, že jim to vydrží i když budou rok od sebe ? Proč jí rodiče nedají na hotel, když mají tolik peněz, ale dají jí do nějaké cizí rodiny se kterou jen telefonovali ? Jaký z toho máte pocit :) Chci číst váš názor :)







Never stop dreaming CZWhere stories live. Discover now