Úvod..:)

609 19 12
                                    

Už stačí jen otevřít dveře, pomyslela jsem si, s nadějí že začnu znova, teď jsem tam, kde nikdo nezná mojí minulost. Konečně ji mohu hodit za hlavu. Zavřela jsem oči, zhluboka se nadechla, zmáčkla kliku. Když jsem je otevřela měla jsem na tváři široký úsměv, který byl ale během sekundy pryč.Stála tam ona. Ta, na kterou jsem se celé prázdniny snažila zapomenout, ta která mi z dětství udělala peklo, ten ďábel, převtělený do anděla jménem Amanda.

Rychle jsem se podívala jinam, najednou se mi ty všechny hrozné vzpomínky vrátily. To co jsem celé prázdniny budovala se rozplynulo jako ranní mlha..

Když jsem chtěla vkročit do třídy, byla jsem mimo, tak jsem ani nepostřehla, že někdo vychází. Se skloněnou hlavou jsem chtěla udělat první krok do už předem připravené, hrozné budoucnosti, v tom do mě ale někdo vrazil. Zvednu vyděšeně hlavu. První co spatřím jsou krásné, upřímné hnědé oči a úsměv ve kterém se ztrácím. Sním snad ? Nebo jsem umřela ? To je anděl !

Jak do mě ten dotyčný vrazil, spadl mi telefon i připravený blok s propiskou. Chtěla jsem se sehnout posbírat věci a propadnout se hanbou, ale on už věci sebral a podával mi je s úsměvem.

Jen jsem špitla "Děkuji" a šla si rychle sednout, ale jediné volné místo bylo za Amandou..

Never stop dreaming CZWhere stories live. Discover now