Kapitola 3

219 9 4
                                    

Z pohledu Bena....

Když jsem vybíhal ze třídy nevšiml jsem si, že někdo stojí mezi dveřmi. Když jsem do dotyčného narazil, chtěl jsem začít nadávat, ale když jsem zvedl oči, nemohl jsem vydat ani hlásku. Jak jsem mohl přehlídnout anděla ? Chtěl jsem na ní spustit zda je v pořádku, ale všiml jsem si jejích krásných modrých očí. Byla v nich laskavost ale taky strach. Úplně jsem se v nich ztrácel.

Když jsem zjistil že jsem jí shodil věci, chtěl jsem na místě umřít. Rychle jsem se sehnul,sebral jí je a s úsměvem podával.

V jejích očích byl ale stále strach. Podal jsem jí věci a odešel. Když jsem však slyšel její "Děkuji" rozplýval jsem se a celou dobu jsem na ní musel myslet.

Když jsem se vrátil už seděla za tou pohlednou blonckou úplně sama.

Váhal jsem zda si k ní sednout, ale nebylo co řešit.

Došel jsem k lavici  a ona se zrovna bavila s tou blondýnkou tak ani nezpozorovala, že tu jsem..Ale všiml jsem si, že není svá, když s ní mluvila. Prozradili jí totiž její upřímné oči, ve kterých byl vidět strach a nejistota..ale ne ten stejný strach jako když jsem do ní narazil..tenhle byl mnohem větší.

Když domluvili tak jsem na ní promluvil a ona se strašně lekla, ale byla při  tom šíleně roztomilá. Po našem krátkém rozhovoru, kdy jsem se předvedl jak naprostý hlupák a nechtěně ji urazil. Bylo však vidět, že je na to zvyklá. Hlavou mi probíhali myšlenky na to, že jí asi někdo ubližoval. ale kdo by takovému krásnému bezbrannému stvoření mohl ubližovat ?.Chtěl jsme jí ještě něco říct, ale ona se jen úžasně usmála a  v tom přišla do třídy učitelka.

Představila se a něco nudného říkala, ale já vnímal pouze dech, tep a vůni Al, té krásné Al.

Když jí učitelka vyvolala byla strašně vyděšená, tak jsem se jí snažil uklidnit. No podle jejího výstupu usuzuji, že se mi to asi povedlo..protože byla naprosto úžasná, dokonalá, hezčí dívku jsem neviděl, a to že jsem jich měl hodně, ne že bych se tím chtěl chlubit..Ale ta holka po ní ? Byla strašně sexy, a ty její hnědé pronikavé oč, ty šaty, no byla kus. Když to celé skončilo všichni jsme šli do šaten. Jelikož tam bylo plno, čekal jsem mezi posledníma. V tom mě najednou odchytli kluci, jestli s nimi nejdu ven, "Kdo všechno půjde ? " začal jsem zjišťovat "No půjdeme my. Tady Alex, Peter a John a já se jmenuji Dave" představil se docela pohledný blonďák s modrýma očima. Ne, nejsem teplej jen to dokážu ocenit.

"Půjdou nějaké holky, nebo to je pánská jízda" zeptal jsem se pobaveně. "No půjde asi ta kočka Amanda a možná Kristen" Odpověděl Alex. Přemýšlel jsem zda vzít sebou Alici, strašně bych jí ještě dnes chtěl vidět. " Můžu vzít tamhle tu brunetku co se zrovna obouvá ? " Zeptat jsem se potichu.."Myslíš tu v těch krátkých kraťasech a tílkem s potiskem ?" zeptal se Peter "Jo, přesně tu myslím" pokýval jsem hlavou. "Tak tu ber určitě..jen teda nevím jak jí chceš oslovit a pochybuji že s námi půjde, vypadá že má naspěch" odpověděl pobaveně Dave. Když to dořekl otočil jsem se rychle na ní a zjistil že už pomalu odchází. Rozeběhl jsem se a chytl jí za ruku. Zas se lekla.."Ta mě za to musí nenávidět" řekl jsem potichu..

" Víš že ti ani nevím ? Ale bude to určitě super." podíval se na mě přesvědčujícím pohledem. Pobaveně jsem se na něj podívala "Tak dobře budu ti věřit" a pomalu si nasazovala tašku přes rameno. Vyrazili jsme ke zbytku skupinky. Když jsem zjistila, že jde i Amanda, chtěla jsem vypadnout, vymluvit se že mi je špatně nebo cokoli, ale chtěla jsem být s ním. A jak jí znám, bude se motat okolo toho modrookého blonďáka. Jen co jsem se vrátila z myšlenek promluvila na mě " Jé ahoj, ty jdeš s námi ? " zeptala se docela radostně "A víš že jo ? Aspoň se líp všichni poznáme. A prosím tě kam vůbec jdeme ? "..Amanda se usmála " No taky si myslím. Zaslechla jsem že jdeme na bowling" odpověděla a začala se bavit s blonďákem. Otočila jsme se na Bena " Tak prý jdeme na bowling, a mezi námi, nikdy jsem ho nehrála" zasmála jsem se.."Ne jo ? Tak to jsi přišla o hodně srandy. Ti to ukážu jestli budeš chtít" usmál se a já se zas začala topit jak v jeho očích tak i v úsměvu. Chtěla jsem mu na to odpovědět, ale přerušili mě kluci "Ahoj jak se jmenuješ ? Nemůžu si vzpomenout." podíval se na mě smutně docela hezký hnědovlasý kluk se zelenýma velkýma očima "Já jsem Alex, ten blonďák je Dave a tamten je Peter a tamten zas John" představil mi všechny. "Já jsem Alice, ale říkej mi klidně Al" usmála jsem se. "Tak razíme lidi" ozval se Dave a všichni jsme vyrazili ke dveřím. 

Snad to dobře dopadne doufala jsem a podívala se na Bena.

Never stop dreaming CZWhere stories live. Discover now