Jak jsem se na něj dívala začala jsem si uvědomovat, že jsem se asi zamilovala, ale vnitřní hlas mi říkal, že to musím skrývat, protože bych byla za hlupačku. To přeci nejde aby takový krásný kluk chodil s někým jako jsem já. Z myšlenek mě ale vytrhl Alex "Hele Al, hrála si někdy bowling ?" podíval se na mě docela vyděšeně. "Ne, nehrála, nikdy jsem se moc bavit chodila" byla jsem zcela upřímná "Aha, uff, měl jsem strach, že budu jediný kdo ho neumí a že dopadnu jako v těch komediích, když chtěj tu kouli hodit tak zakopnou a jedou i oni." když to dořekl musela jsem smát. V jeho zelených očích byla vidět radost že někoho rozesmál a přitom se sám usmíval..Chvilku jsme klábosili o tom co by se nám mohlo přihodit a docela jsme se nasmáli..pak nás ale přerušil Ben." Hele Al, budeš chtít teda ukázat jak se to hraje ? A proč jsi se nechodila bavit ?" Právě se zeptal na to co neměl."Ale jo proč ne" usmála jsem se na něj, ale hned na to sklopila oči k zemi " No víš, ne vždy jsem byla to co teď" odpověděla jsem. Ani jeden nechápal a já byla ráda, poněvadž vysvětlování by bolelo. Asi se chtěli na něco oba zeptat ale přerušil je můj telefon. Psala mi Kris.
" Ahoj broučku, platí teda dnešek ? :) :*" zněla její zpráva.
Úplně jsem se zděsila, protože jsem byla docela daleko od mého domu. Jak jsem mohla zapomenout na jediného člověka, který při mne vždy stál..? Který mě vytáhl z pomyslného dna ? Věděla, že jsem nikdy neměla nikoho kromě ní a tak jsme byla upřímná.
" Ahoj zlato, promiň, úplně mi to vypadlo z hlavy. Kluci se mě zeptali, zda nepůjdu s nimi ven a bylo mi blbé je odmítnout no vždyť víš..:/ :)"
..na to mi přišla blesková odpověď
" Jéé..:3 jsem na tebe pyšná a mám ohromnou radost. Nic se neděje..:) Jsou aspoň hezcí ?..a nezapomeň se zmínit že máš tu nejúžasnější a nejhezčí BFF..:* :D a to tam jsi jako jediná holka ? :D. Páč to by nedopadlo dobře :D"
začala jsem se přihloupě usmívat na telefon a začala odepisovat
"Děkuji :* si piš, že jsou a hlavně ten jeden..:3 ale info podám zítra :D a ne nejsem, je tu i Amanda a ještě nějaká Kristen :) ".
"Hodně štěstí s ní zlatíčko, buď silná"..:)
.zněla odpověď.
Už chápete proč tu holku tolik miluji..? Proč je pro mě vším ? Proč jí nechci ztratit ? Jedině ona ví, co jsem si prožila, co vše se mi stalo. Jediná ona je v těch šťastných momentech a vzpomínkách. Ona je pro mě jako sestra. Ona je to nejlepší co mě mohlo potkat. Bůh mi seslal anděla bez křídel v podobě vysoké, dlouhovlasé brunety s úžasnýma hnědýma očima se srdcem na pravém místě.. Tohle byla poslední zpráva, protože jsme právě dorazili na místo. Ještě jsem se podívala na mojí tapetu kde jsem právě byla já a ona.
Když jsme vstoupili do docela luxusního podniku vydali jsme se za Davem k nějakému muži za pultem. Dave tam řekl své jméno, muž se usmál a šel mu otevřít do místnosti, kde byly bowlingové dráhy, bar a zavedl nás k rohové velké pohovce se stolem. První se usadil Dave vedle něho samozřejmě Amanda, vedle Kristen a vedle ní John a pak Peter. Vedle něho si sedl Ben a stáhl mě k sobě. a vedle mě si sedl Alex. Nemohla jsem sedět na lepším místě, pomyslela jsem si s úsměvem.
Hned jak jsme se usadili, přiběhla k nám servírka s notýskem a každého se ptala co si dáme. Měla jsem štěstí, že jsem si dnes vzala víc peněz než obvykle. Každý si objednal colu a já k tomu hranolky, protože jsem se ráno nestihla nasnídat a už jsem měla hlad. Když nám donesli pití a mne hranolky rozeběhla se konverzace. Nejdříve jsme se bavili o tom kde bydlíme, jestli máme sourozence, co posloucháme a podobně. Kluci vždy všechno tak okomentovali, že o legraci nebyla nouze. Po chvilce do mě Ben nenápadně šťouchl, otočila jsem se na něj a myslela, že chce hranolky, tak jsem mu podala talířek ať si vezme. On ale zakroutil hlavou " Ne, děkuji, hranolky nechci, jenom jsem se chtěl zeptat, cos myslela tou odpovědí, že dřív si nebyla to,co teď"..potěšilo mě sice, že se zajímá, ale velmi mě zaskočil.."Bene, jsem strašně ráda, že se mě snažíš poznat, ale nechci to teď rozebírat. Dala jsem si slib, že začnu znova a tohle řešit nebudu" odpověděla jsem, pohladila ho po tváři,do pusy mu dala hranolku a pak se usmála...
YOU ARE READING
Never stop dreaming CZ
RandomPříběh o tom, jak stačí vidět někoho z minulosti a vše co jste budovali se rozplyne. To jak vám odlišnost může změnit život :) Jak si jedna dívka plní sen. Jak se může během pár vteřin vše změnit. Jak se mění plány do budoucna. Al je na první pohl...