Z pohledu Bena..
Byl jsem opravdu rád, že šla s námi, ale strašně mi vadilo jak se okolo ní motal ten Alex, něco mi na něm nesedělo. Už jsem se nemohl dívat na to jak se spolu smějí a musel to nějak přerušit. Když mi odpověděla, nevěděl jsem jak reagovat..co tím myslela ? To mi vrtalo hlavou celou dobu. Chtěl jsem se jí na něco zeptat, ale v tom jí přišla SMS. Strašně krásně se usmívala..určitě jí psal její přítel. Co jsem si myslel ? Že tak úžasná holka bude čekat na mě ? "Pff, jsem naivní, ale to už vím"..proběhlo mi hlavou. Když jsme se konečně usadili rozproudila se konverzace. Chtěl jsem zjistit co se stalo a tak jsem se o to zas pokusil, ale zas mě odpálkovala.ale tentokrát krásně a jemně. Když jsme se dělili na týmy měl jsme hned jasno, ale měl jsem strach, aby nebyla s Alexem, protože si nějak moc rozuměli. Naštěstí jsem ho v otázce předběhl. Když jsem jí ukazoval a vysvětloval jak se uchopují koule, nevěděl jsem co dělám, protože jak jsem stál blízko ní, cítil její vůni, její teplo, dotýkal se jí, byl jsem myšlenkami mimo, ale podle toho jak odehrála jsem to špatně asi nevysvětlil..
Kolem 4. hodiny oznámila že musí jít. nechtěl jsem, aby šla sama nebo s tím Alexem a tak jsem se vymluvil, že půjdu taky. Když jsme kráčeli ulicemi jen my dva bylo to krásné..pořád bylo si o čem povídat, ale já pořád myslel na tu její odpověď. Se strachem, že mě zas odpálkuje nebo se sebere a půjde sama jsem se musel zas zeptat. Jakmile jsem to dořekl všiml jsem si, že je v rozpacích. Co teď ? Jak ji uklidním, nebo co mám dělat ? Zastavili jsme se na okraji parku u velkého památního stromu. Najednou se mě zmocnila touha jí políbit. věděl jsem, že mě přitahuje, ale nevěděl jsem proč. Říká se, že je blbé se ptát holky zda ji můžeš políbit a tak jsem se neptal, vzal jí jemně za ramena přitiskl k tomu stromu a políbil ji. Její reakce mě překvapila..
Když mě políbil, nevěděla jsem co si myslet. ale bylo to něco krásného. Chtěla jsem ho odstrčit, ale nešlo to..protože se mi to líbilo. Líbil se mi on. Tak jsem neodporovala a oplatila mu to. Když jsme od sebe naše rty odendali, mlčky jsme se dívali jeden druhému do očí..Tímhle mě prostě dostal...je to bláhové já vím, ale já mu tady po tom věřila..a věděla, že mu to mohu říct..ale ne hned.."Hele Bene," začala jsem.."opravdu nevím, zda čekáš že ti teď hned vyleji srdce. Budu upřímná, věřím ti a opravdu se mi líbíš..ale prostě se bojím ti teď vše vyklopit..Dej mi čas prosím" ukončila jsem to a šla dál. On chvíli stál, pak se ale rozeběhl, chytl mě za ruku a šel se mnou.."Alice" přerušil to ticho "dám ti času tolik, kolik budeš chtít, ale nenech mě dlouho čekat, prosím" chtěl ještě něco říct, ale musela jsem ho přerušit, protože jsem dorazili před náš dům. Otočila jsem se na něj a oznámila, že už jsme u domu. Smutně se na mě podíval a nechtěl mě pustit..přitáhl mě k sobě silně objal ,pak mě pustil dal mi pusu na čelo, popřál dobrou noc a sladké sny. Popřála jsem mu také dobrou noc a krásné sny a vydala se domů.
YOU ARE READING
Never stop dreaming CZ
RandomPříběh o tom, jak stačí vidět někoho z minulosti a vše co jste budovali se rozplyne. To jak vám odlišnost může změnit život :) Jak si jedna dívka plní sen. Jak se může během pár vteřin vše změnit. Jak se mění plány do budoucna. Al je na první pohl...