*Гледна точка на Даниел*
- Перииииии? Готова ли си? Трябва да тръгваме към летището, ако не искаш да изпуснем полета си.
- Да, идвам. Само да си вържа косата. - след около минута дойде с куфарате си. Вече бяхме готови да тръгваме.
- Хайде, Пери. Таксито вече ни чака.
- Добре, де добре. Тук съм. Нека тръгваме.
Излязохме от къщата ми и тръгнахме към таксито. Сложихме куфарите в багажника на колата и се качихме.
- Карайте към летището. - казах на шофьора. Той тръгна, а аз извадих айфона си, за да видя колко е часът. Казах му да побърза, защото щяхме да закъснеем. След около 15 минути вече бяхме на летището. Предадохме багажа си и се затичахме към самолета. Стигнахме на време и седнахме на местата си, отпускайки се. Чухме пилота да казва да закопчаем коланите си, защото излитаме.
***
*На летище Манхаттан, Ню Йорк*
Извадих телефона си и написах съобщение във What's App на Ребека й я питах на коя улица живее. Тя ми отговори след по-малко от 2 минути, че живее на "Rose Street 15". С Пери отидохме да си вземем багажа, а след това излязохме от летището, викайки си такси. Оставихме куфарите си в багажника, а след това се качихме в таксито като казах на шофьора адреса, на който трябва да ни откара. След около 20 минути пристигнахме пред сградата, където живее Бека. Пери плати на шофьора, а аз слязох и измъкнах куфарите, а Пери пое своя. Влезнахме и повикахме асансьора. Едвам събрахме куфарите и себе си в асансьора, но все пак успяхме. Натиснах копчето за 3-тия етаж. Този асансьор се движи толкова бавно. След цяла вечност слязохме. Изкарахме куфарите и се отправихме към вратата на Бека. Позвъняхме и изчакахме да отвори.
*Гледната точна на Ребека*
На вратата се позвъня. Тъкмо мислех да излизам, за да пазарувам. Отворих вратата и какво да видя. Пери и Дани пред вратата ми. Изпищях и се хвърлих на вратовете им.
- Липсвахте ми момичета. - прегърнах ги по-силно.
- Какво по дяволите, Ребека? - Хари излезе от апартамента си облечен само с дънки. Беше толкова секси. Признавам си има много хубаво тяло. Мускулите му са добре оформени. Има татус на две лястовички на гърдите и един на пеперуда на стомаха. Ребека осъзнай се. Свъсих вежди.
YOU ARE READING
If I Stay || Harry Styles. ||
Fanfiction- Хари, моля те не си отивай! Имам нужда от теб! Не ме изоставяй. - Не те заслужавам. Аз съм едно нищожество, Ребека. Заслужавам да умра. - каза едва доловимо. - Обичам те и винаги ще те обичам! - това бяха последните му думи преди да затвори очите...