*Гледна точка на Ребека*
#Selly:
Седях и гледах стената, все още не разбирайки какво става. Защо така реагира, при условие че той ме целуна? А защо изобщо ме целуна? Трябваше ли да го прави при положение, че не иска? А изобщо трябваше ли да стават всички тези целувки? Мозъкът ми ме заливаше с най-различни въпроси, а аз нямах отговор за тях. Разтърсих глава, опитвайки се да разкарам всички тези мисли и станах от леглото, взимайки дрехите си от вчера, отивайки в банята. Заключих вратата и съблякох дрехите на Хари, заставайки под душа. Пуснах водата, а тя обля тялото ми. Отпуснах се и оставих водата да отмие всички мисли. Когато свърших, увих бяла кърпа около мокрото си тяло и излязох от банята, влизайки в стаята. Хари все още го нямаше. Точно, когато обличах сутиена си, усетих горещо, накъсано дишане по врата си. Изтръпнах. Опитах се да закопчая сутиена, но не успях, при което Хари хвана двата края и го закопча. Положи ръцете си от двете страни на ханша ми и остави кратка, нежна и влажна целувка на врата ми, а аз издадох лек стон. Обърнах се към него и заключих погледите ни. Прекрасните му зелено-кафяви очи бяха подпухнали и червени. Предполагам е плакъл. Погледнах го загрижено и разтревожено. В очите му се четеше болка. Когато го видях такъв нещо в мен се пречупи. Усещах болка. Хари сведе поглед, виждайки загриженото ми изражение. Поставих ръката си на бузата му, при което той потрепна.
- Хари, моля те, погледни ме! - при последните думи, гласът ми се пречупи и очите ми се напълниха със сълзи. Без да ме поглежда той остави ръката си върху моята и я задържа там за момент.
- Вземи си моя тениска и анцуг от шкафа, за да тръгваме. - отговори, отмествайки ръката ми от бузата си. Хари излезе от къщата и седна на плажа, заравяйки глава в колене си. При тази гледка една самотна сълза се претърколи от окото ми. Избърсах я и отидох до шкафа, взимайки от дрехите на Хари. Мисли обзеха ума ми.
Имах ли чувства към Хари? Беше ли възможно за толкова кратко време да изградя чувства към него? Не. Едва ли. Но защо тогава се чувствах така в негова близост? От всеки негов допир настръхвах. При всяка негова целувка сърцето ми забързваше ритъма си и биеше лудо. В всяка негова прегръдка се чувствах спокойна, защитена... Харесвах го. Бях влюбена в него. В шоколадовите му къдрици, които се поклащаха при всяко негово движение. В прекрасните му зелено-кафяви очи, в които всеки път, когато се загледам мога да се загубя. В меките му устни, които толкова перфектно пасваха с моите. Харесвах всичко в него. Бях решена да споделя чувствата си с Хари.
VOCÊ ESTÁ LENDO
If I Stay || Harry Styles. ||
Fanfic- Хари, моля те не си отивай! Имам нужда от теб! Не ме изоставяй. - Не те заслужавам. Аз съм едно нищожество, Ребека. Заслужавам да умра. - каза едва доловимо. - Обичам те и винаги ще те обичам! - това бяха последните му думи преди да затвори очите...