Chapter 43 || Не е ли сладка?

1.8K 125 19
                                    

Чакахме вече половин час на летището. Никой не продумваше, а имах чувството, че полудявам.

- Чакай, тя полусестра ли ти е или ти е сестра? - най-накрая Хари се престраши да попита. Въздъхнах и се обърнах към него, отпускайки главата си на гърдите му.

- Сестра. - прошепнах и обвих ръцете си около тялото му.

- Но нали баща ти ви беше напуснал още преди да се родиш?

- Преди четири години се върна, но щом разбра, че майка ми отново е бременна се разкара.

- Какъв нещастник. - зеленоокото момче, което ме беше прегърнало, изсъска.

- Може да е убиецът на мама. - прошепнах и се сгуших още повече в него.

Все още не можеш да повярвам, че вече я няма. Винаги е била до мен, дори в най-трудните ми моменти.

- Всичко ще е наред. Той няма да ви намери. - Хари прошепна в косата ми и затегна хватката си, - А ако ви намери, аз ще ви защитавам.

Кимнах и зарових носа си в сгъвката на врата му.

- Чакай сестра ти на четири ли е? - в отговор отново кимнах, - Аз не се разбирам с децата, Бекс. Няма да мога.

- Спокойно. Тя не е лошо дете и не създава проблеми. Ще ти даде шанс да се приятелите. Освен ако не убият и нея. - преглътнах тежко и затворих очи.

- Стига с тези мисли. След малко ще я видиш.

- Кога след малко, Хари? Мина се вече почти час. Ами ако не я видя?

И точно след тези думи, чух сладкия глас на Кейт да ме вика. Обърнах се в посока на звука и се заоглеждах, за да съзра сладкото й лице.

- Како. - видях тичащата Кейтлин да се насочва към мен, а аз незабавно се изправих и се затичах към нея. Щом наближих, клекнах и зачаках да се приближи максимално към мен, за да мога да я прегърна, но тя остана на едно място. Проследих погледа й, който водеше зад мен, а щом се обърнах, видях Хари с една от неговите очарователни малки усмивки.

- Ела тук, Кейт. Той няма да ти направи нищо. Той ми е приятел. - подканих я и разтворих ръце, надявайки се, че ще се приближи. Тя кимна несигурно, но все пак се приближи и ме прегърна с всичката сила, която имаше в малкото и крехко тяло. Положих ръцете си на гърба й и целунах челото й. Беше облечена в светло розова рокличка и пантофки, които не си спомням да е притежавала.

If I Stay || Harry Styles. ||Donde viven las historias. Descúbrelo ahora