Chapter 26 || Няма да го видя никога повече...

1.8K 125 8
                                    

#Selly:

*Гледна точка на Хари*

Минаха две шибани седмици без Ребека. Две седмици, в които не знаех къде е, нито при кого е.Търсех я навякъде, но не я открих. Звънях и толкова много пъти, но телефона й бе изключен и все още е. Дори при майка си не е.

Всеки изминал ден, в който ходех на лекции, забелязвах, че откакто Бека я няма, Майк не се е появявал, което ми се струва малко подозрително. Кого залъгвам? Изобщо не е малко подозрително, а направо съм сигурен, че той има пръст в цялата тази работа. Кълна се, че ще го убия, ако е така, или да не се казвам Хари Стайлс.

*Гледна точка на Лиам*

Свърших с лекциите и тръгнах към паркинка, на който бе паркирана колата ми. Днес реших, че ще претърся още веднъж местата, на които евентуално може да е Ребека.

Тъкмо, когато исках да седна в BMW-то си, усетих ръка на рамото си.

- Независимо за какво нещо си мислиш в момента, аз ще мисля с теб! - каза Хари, а аз му се усмихнах. Той от своя страна не ми отвърна. Типично Хари. До сега никога не е показвал емоции. Нито съм го виждал да плаче, нито да се смее истински. Но при Ребека...

- Къде започваме? - попита, а аз погледах през прозореца. За няколко секунди си замълчах, а Хари се отпусна на седалката, въздъхвайки. - Моля те кажи ми, че поне имаш капка от знание за това, което ще правиш, Лиам. - тъкмо исках да кажа нещо, но телефона ми звънна.

- Зейн! Зейн, мамка му, къде си? - попитах.

- Лиам! Чуй, не мога да говоря много. - каза забързано. Чувах доста гласове около него, които говореха един през друг, - По дяволите, тя се нуждае от помощ. - изкрещя той, псувайки тихо. Най-вероятно е в болница, но с кого?

- Зейн, къде си? - зададох въпроса си за втори път.

- В болницата с Пери. - и отново изпсува, - Но ти звъня заради Ребека. - гласът му стана сериозен, - По-добре Хари да не разбира за това... - започна, но в този момент някой ми дръпна телефона от ръцете.

- Къде е? Добре ли е? - изръмжа Хари, а аз го оставих да води телефония разговор, за да мога да се концентрирам върху пътя. Добре, че говореше силно, за да мога да подслушвам. Зейн си мрънкаше нещо под носа, а Хари му изкрещя името.

- Заклевам се, Зейн, ако веднага не ми кажеш какво има, ще ти счупя костите. - заплаши го, а Зи започна да говори. След разговора си със Зейн, Хари прекъсна разговора, захвърляйки телефона на задната седалка, ръмжейки.

If I Stay || Harry Styles. ||Onde histórias criam vida. Descubra agora