Chapter 21 || Боли ли те?

2.7K 140 17
                                    

Тази глава е отново написана от мееен ♡ #Selly
Само малко инфо: Даниел ще си остане с Найл, тъй като повечето от вас искаха да бъде така! Приятно четене. Бтв, харесва ли ви снимката? ⬆ Коментирайте! ♡ Обичам ви! <3 ♡

*Гледна точка на Хари*

Влязох в банята и пуснах душа, събличайки дрехите си. Наместих се под топлата струя вода и се отпуснах. Толкова е приятно. Успокояваше ме.

Изведнъж в главата ми нахлуха няколко въпроса. Дали беше добра идея да приема предложението за вечерята в апартамента на Ребека? Как ще реагира, когато ме види? Все пак тя ме мрази и едва ли ще ме иска около нея, но пък дори и да исках да стоя далеч от нея нямаше да мога. Вече достатъчно често се опитвах.

Спрях водата и грабнах хавлията, увивайки я около кръста си. Излязох от банята, насочвайки се към гардероба. Извадих една бяла тениска и сив анцуг. Изсуших косата си, разрошвайки я леко и взех телефона си заедно с ключовете на апартамента, излизайки от него. Насочих се към входната врата на момичетата и звъннах на звънеца, тръпнейки в очакване.

- Чакаме ли още някой? - чух приглушения, сънлив глас на Бека, което автоматично ме накара да се усмихна.

- Мисля, че ще се зарадваш от специалния гост. - отговори й Дани и отвори вратата. - Здравей, Хари. - тя ми направи място, за да мога да вляза.

Ребека тъкмо ставаше от дивана и когато ме видя се стъписа. Следващите й движения ме изненадаха доста. Тя се затича към мен, увивайки ръцете си около врата ми, а краката около ханша ми. Стреснах се и за малко да паднем двамата, но успях да я задържа. Засмях се, защото тя зарови главата си във врата ми.

- Радвам се, че си добре, Хари. Толкова се притеснявах за теб!- прошепна, но не се отдели от мен. Не знаех какво да кажа, а просто я прегърнах силно. Тя отдели главата си от врата ми и ме погледна. Оглеждаше лицето ми. В очите и виждах болка. Изведнъж се появиха и едвам забележими сълзи.

- Може ли да поговорим? - попитах я, а тя кимна.

- С Хари се качваме в стаята ми. Ще дойдем след малко. - информира ги Ребека без да се отделя от мен.

- Добре, мила. - отговори Дани, а Пери само се усмихна широко. Момчетата не ни обърнаха голямо внимание, защото бяха заети да си гледат телевизия. Ребека тръгна да се отделя от мен, но аз я спрях.

If I Stay || Harry Styles. ||Donde viven las historias. Descúbrelo ahora