#Jonny & Selly:
*Гледната точка на Ребека*
Защо се съгласих за бога да отида при него? Та нали си казах, че ще страня от него. Ох, всичко винаги се обърква. Отидих набързо в хола, сядайки на дивана до Дани и Пери.
- Момичета, Хари ми звънна.
- Къде е? Чакай ще звънна на Найл. - Дани посегна към стъклената масичка пред нея, но аз спрях ръката й. Тя ме погледна объркано.
- Аз ще отида при него. - прошепнах.
- Сигурна ли си? - попита ме Пери и ме погледна леко притеснено.
- Да, сигурна съм. Нищо няма да стане, все пак той не би ми посегнал. Поне така си мисля де... - казах като станах от дивана и взех телефона си.
- Добре, обади ни се, когато пристигнеш. - кимнах и взех ключовете на колата си от кухненската маса.Обух набързо белите си обувки "Converse" , взимайки суичера си от закачалката.
- До после. - извиках, отваряйки вратата. Слязох по стълбите и излязох от жилището, качвайки се в колата.
***
Лутах се из улиците, докато не видях позната бензиностанция, която Хари бе подминал, а след това беше завил по една пътечка. Минах по същия път, по който мина и той и скоро пред погледа ми се появи джипа му. Паркирах зад него и излязох от колата, тръгвайки по пътечката в гората. Сега, когато трябваше да вървя сама ме беше видимо повече страх, затова извадих телефона си и набрах номера на Дани.
- Ало? - чух притеснения й глас, - Всичко наред ли е?
- Да, нали ми казахте да ви се обадя, когато пристигна.
- Вече при него ли си? - чух гласа на Пери.
- Не, все още ходя, но наближавам мястото, на което е Хари.
Вече бях на плажа и видях Хари, който седеше на плажа с шише бира в ръка.
- Момичета, ще ви затварям. - прошепнах. - Всичко е наред! Не се притеснявайте.
- Добре! -чух гласа на Пери преди да затворя.
Приближих се възможно най-близко до Хари и докоснах рамото му. Той извъря главата си към мен и щом видя, че съм аз се усмихна идиотски. Седнах до него.
- Хей. - прошенпах, заглеждайки се в пясъка.
- Крайно време беше да дойдеш, любов! - изхълца Хари, обвивайки ръката си около раменете ми. - Липсвах ли ти, скъпа?
KAMU SEDANG MEMBACA
If I Stay || Harry Styles. ||
Fiksi Penggemar- Хари, моля те не си отивай! Имам нужда от теб! Не ме изоставяй. - Не те заслужавам. Аз съм едно нищожество, Ребека. Заслужавам да умра. - каза едва доловимо. - Обичам те и винаги ще те обичам! - това бяха последните му думи преди да затвори очите...