Chapter 22 || Истина или предизвикателство?

2.5K 132 12
                                    

#Selly & #Jonny ♡

*Гледна точка на Хари*

Слизахме по стълбите, а аз се притеснявах доста. Ами, ако другите не одобрят връзката ни? Не бях идеален, но се старая. Треперех. Ребека спря по средата на стълбите и се обърна към мен.

- Хари, успокой се! Те не хапят. - прошепна и ми се усмихна.

- Знам, но се притеснявам. Ако не одобрят връзката ни?

- Естествено, че ще я одобрят. Те ще се радват за нас, а и са ни приятели. - каза тя, приближавайки се към мен и сля устните ни. Усмихнах се широко и отвърнах на целувката. Ако по този начин ще ме успокоява ще се притеснявам по-често, хах.

Отделихме се един от друг и тръгнахме към хола. Бяха опънали дивана в легло и всички се бяха излегнали и бяха гушнати един в друг, така де.. Дани в Найл, а Пери в Зейн, а не всички на един куб, абе сещате се. Прокашлях се нервно, опитвайки се да привлека вниманието им, което подейства. Всички се обърнаха и изключиха телевизора. Погледа на момичетата веднага се стрелна към сплетените ни пръсти.

- Да има да ни казвате нещо? - попита Пери с повдигната вежди.

С Ребека се погледнахме и вдишахме дълбоко.

- Гаджета сме. - изтреляхме набързо, чакайки реакцията им.

Всички скочиха от дивана.

- О, боже! Крайно време беше. Честито, влюбени гълъбчета! - Дани рече и дойде да ни прегърне, а след това и Пери.

- Честито, бро! Крайно време беше да си хванеш гадже. - Лиам потупа рамото ми, прошепвайки в ухото ми достатъчно силно, за да го чуят всички, - Тя знае ли, че ти е първото гадже?

- Аз съм първото му гадже? - Бека попита учудено.

- Да, Хари не е по връзките, гадженца, рози, бонбони, романтика, бля бля. - отговори на въпроса й Зейн.

- Спрете да излагате на мама бебето! - изкоментира Найл и дойде да ми ощипе бузите за по-голям ефект. Всички се засмяха освен МЕН. Нацупих се.

- О, недей да се цупиш деее! - момичето ми обърна главата ми към нейната, за да я погледна в очите. Тя започна да се приближава към мен все повече и повече и точно, когато си мислех, че ще ме целуне тя се отдръпна бързо и остави кратка целувка на бузата ми, при което изръмжах.

If I Stay || Harry Styles. ||Onde histórias criam vida. Descubra agora