Chapter 35 || Къде е моят Хари?

2K 145 24
                                    

#Selly ♡:

*Гледна точка на Ребека*

В съня ми все още виждах тази ужасна картина пред себе си. Преследваха ме. Хари измършавял, пълен с кръв, легнал на земята.

- Шшшт. - чух го да шепти, усещайки близостта му, която мислех, че никога повече няма да усетя, - Аз съм тук, луничке! - гласът му не бе нищо друго освен шепот, тъй като нямаше сила да говори по-силно.

Обърнах се към него и за момент виждах болката, която изпитва. Нямаше да е Хари, ако не се старае да я прикрие, поради голямото количество его, което държи в себе си. Аз не исках това. Искам да му помогна, но за да мога да го направя, той трябва да е честен и отворен с мен.

Имам чувството, че нещо повече се е случило в този склад. Проблемът бе там, че той не споделя с мен. С никого...

- Косата ми също е тук. - промърмори той, а сухите му устни се извиха в малка усмивка, когато прокарах възможно най-нежно и внимателно пръстите си през меките му, шоколадови къдрици.

Дали всичко щеше да бъде като преди? Да, разбира се, трябва му време, но дали всичко ще се върне по старо му?

- Поспи малко. Изморена си. - прошепна, прокарвайки увитата си в бинт ръка по бузата ми. Изтръпнах от този допир. Доста време страдах от липсата на докосванията на моя Хари. Толкова малки жестове, но всичко значещи за мен.

***

Слънчеви лъчи гъделичкаха лицето ми, при което отворих бавно очите си. Хари лежеше до мен, дишайки тихо и спокойно. Гръдният му кош се движеше нагоре-надолу в равномерни интервали, докато перфектно черните му мигли почиваха мирно на клепачите му. Устните му бяха извити в едва забележима усмивка, а меките му кафяви къдрици бяха разпиляни на копринената възглавница. Спящ ангел. Моят ангел, който бе паднал от небето и отново в прегръдките ми, а аз все още не можех да повярвам. Хари бе при мен, но въпреки всичко нещата бяха различни.

***

Исках да го събудя с целувка, защото се нуждаех от него. Прекалено много копнея за него, но той се нуждаеше от своя сън. Кой знае дали въобще е спал в този ужасен, студен, тъмен склад. Ярост и омраза се надигаше в мен, искайки да убия човекът, който причини всичко това на Хари. Трябваше да си плати за стореното. В тази гледна точка бях много дръзка и не правех компромиси. Хари е мой и каквото е мое не се използва от другите.

If I Stay || Harry Styles. ||Where stories live. Discover now