Chapter 9 || Ей, къдрав!

3.1K 156 18
                                    

*Гледна точка на Ребека*

Отворих сънено очите си и се надигнах в седнало положение. Имах страшно главоболие от алкохола, който изпих вчера. Стреснах се, защото обстановката не ми беше позната, но малко след това се сетих, че съм в спалнята на Хари. Станах от леглото, стараейки се да не вдигам много шум, защото не бях сигурна дали Хари е буден. Вратата на спалнята беше притворена, затова успях да изляза без никакъв шум. Влязох в хола и видях Хари, който все още спи. Позата му беше безценна. Левия крак върху облегалката, десния виси от края на дивана, едната му ръка е до тялото му, а другата виси настрани от дивана. Започнах да се смея неудържимо, при което той скочи от дивана, стряскайки се и виждайки ме, как се превивах от смях.

- Какво по дяволите? - попита сънено с дрезгав глас. Не спирах да се смея, а Хари продължаваше да ме гледа объркано.

- Ти... ахахахах... ти лежеше толкова смешно... хахахах - не спирах да се смея, а Хари извъртя очи.

- И заради това трябваше да се смееш като пълна откачалка и да ме будиш толкова рано?

- Рано ли? Изобщо знаеш ли колко е часът? - попитах го с ококорени очи.

- Ъм, не. Но съм сигурен, че е по-рано от 11. - каза той.

- Грешиш. 12: 49 е. - намигнах му.

Хари извъртя очи и седна на предишното си място,където прекара нощта. Отидох при него и седнах в другия край на дивана. Беше гробна тишина, докато Хари не я наруши, прокашляйки се.

- Искаш ли да отидем заедно на обяд? - попита нервно. Чакай какво? Това той ли го каза?

- Да, разбира се. Ще видя само дали Пери и Дани са будни, за да мога да се изкъпя и да се преоблека. Става ли?

- Да. Ще те взема в 14:00 от вас, окей?

- Окей. - усмихнах се и взех дрехите си от вчера. Излязох от апартамента му.

***

- Моля? - попитаха Пери и Дани едновременно.

- Какво от това, по дяволите? Това не е среща, а просто излизане! - извъртях раздранено очи, а двете ми полудяли приятелки си бяха лепнали някакви нелепи усмивки на хубавите лица. Ох, боже... Защо им казах?

-Да, да, разбрахме. - каза Пери и се засмя.

- Марш в банята, че нямаш време. - намигна ми Дани.

If I Stay || Harry Styles. ||Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt