1-Geri Dönüş

9.1K 269 87
                                    

-Sakura Haruno-

2 yıl olmuştu.3 yıl boyunca onu köye geri döndürmek için çalışmıştık ve o yine gitmişti.Bunun günahlarından arınmak için yaptığı bir seyahat olduğunu söylemişti.Ama 2 yıl olmuştu ve hala geri dönmemişti.Küçükken başlayan saplantım iyice büyüyerek bana acı veren bir aşka dönüşmüştü.Bir şekilde onu deli gibi seviyordum ama sevmek de istemiyordum.Çünkü bu çok acıtıyordu...

...

Yeni Hokage Kakashi-sense-- pardon Kakashi-sama idi.Tsunade-sama emekliye ayrılmıştı ve Altıncı beni,Naruto'yu ve Sai'yi çağırmıştı.

Altıncı "Bu A-seviye bir görev.Dikkatli olun."dedikten sonra hazırlanmak için eve gittim.Çantamı hazırladıktan ve eldivenlerimi taktıktan sonra Ateş ülkesine gitmek ve takım arkadaşım Naruto ve Sai ile buluşmak için köyün çıkış kapısına doğru gittim.Naruto hemen seslendi.

"Sakuraaaa-chaaan!!!Geç kalıcaz."

"Geliyorum Naruto."

Koşa koşa kapıya doğru gittim.Hepimiz hazırdık tam yola çıkacakken ağaçların arasından bi ses duyduk.Naruto 2 saniyede rasengan yaptı ve ağaçlara doğru gitti.

"Kimsin sen?!" diye bağırdı ve daha sonra ağaçların arasından bir beden yere düştü.

Bu saçlar...Bu yüz...

"SASUKE-KUN!?"

Kısa oldu ama bu başlangıç.Lütfen okumaya devam edin.Daha çokookokok yeniyim. 😁


Edit:Oha ilk bölümde ne kadar da kısa yazmışım şimdi 900-1000'i buluyo.İlk bölümlere bakınca duygulandım :')

Sasuke&Sakura (SasuSaku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin