-Sakura Haruno-
Ne malsın Sakura.Neden şimdi düzgün düzgün eve yürümek varken sen bu konuyu açtın ki.Üstelik onun yüzüne bile bakamıyorusun.İçimden bu düşünceleri geçirirken Sasuke-kun yavaşca yüzümü kaldırdı.Gözlerimiz buluşmuştu.
"Gerçekten çok sinir bozucusun,Sakura." dedi ve devam etti."Neden benim gibi birini seviyorsun ki?"
Kendimi o gerilmiş halimden kurtardım ve konuşmaya başladım.
"İlk başta sen popüler olduğundandı.Ama daha sonra Takım 7 olan halimizle yavaş yavaş sana aşık olmaya başladım.Sen gittiğindeyse daha da büyüdü.Bu...bu yüzden s-sana söylemem gereken bir şey var."
Nedir o bakışı attı bana.
Bense devam ettim."Ah....bu çok utanç verici ama...B-b-benimle çıkar mısın?"
Sasuke-kun doğruldu.Derin bir nefes aldı ve cevapladı.
"Seni mutlu edemem."dedi ve devam etti."Seni şu ana kadar hep üzdüm.Sen acı çekmeyi hak etmiyorsun Sakura."
Sinir katsayım 484828 derece artmıştı.Sınıra gelmişti artık.Yumruklarımı tüm gücümle yere savurdum ve yer parçalanırken bağırmaya başladım.
"SENİ PİÇ BENİ ASIL BUNUN ÜZECEĞİNİ BİLMİYOR MUSUN?ZATEN MİLYON KEZ BENİ ÜZDÜN AMA BEN HEP BUGÜN GİBİ BİRLİKTE EVE YÜRÜYECEĞİMİZ HAYALİNİ KURDUM.BENCİL OLMAYI BIRAK ARTIK!"
Ağzımdan bir anda bu sözler çıkmıştı.Sasuke-kun'a piç dedim ulan.Naptın sen Sakura?
Sasuke-kun ise öylece şaşkın bir ifadeyle bana bakıyordu.Birkaç dakika sessizlikten sonra o eski sakin haline geri döndü.
Elini yavaşca elime yaklaştırdı ve ELİMİ TUTTU!
Daha sonra dudaklarından bir kızı deli edecek o sözcükler çıktı."Şu andan itibaren sevgiliyiz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sasuke&Sakura (SasuSaku)
FanfictionNaruto mangasının devamıdır ve Sasuke'nin Konoha'ya geri gelmesiyle başlar.Sasuke'nin gerçek bir baba olmasıyla sonlanacaktır.