-Sakura Haruno-
Uzun süre sonra tekrar Takım 7 idik.Yüzümden gülümsememi atamıyordum.Bir süre sonra Naruto farketti."Sakura-chan çok mutlu gibisin."
"Evet çünkü eskisi gibiyiz." dedim ve Sasuke-kun'a bakış attım.O ise elindeki kağıtla ilgileniyordu.
Bir süre yürüdükten sonra üstünde durduğum toprak parçasının içinden bir ses geldi ve bir anda açıldı.İçeriden bir el çıkıp beni aşağıya çektiğinde ise zar zor bağırabilmiş ama kurtulamamıştım.
-Sasuke Uchiha-
Sakura bir anda yerkabuğuna doğru çekilmişti.Çok endişelenmiştim ve hemen Naruto'ya döndüm.
"Çabuk Naruto,kazmalıyız."dedim.
O ise endişeli gözükmüyordu."Naruto!"dedim sinirle.
"Takım arkadaşlarından biri kaçırıldığında onu kurta--"sözümü kesti.
"Oturup sakince düşünmelisin Sasuke.Bunu bana sen söylemiştin."
Sinirle dişlerimi sıktım ve Naruto'nun kulağına yaklaştım.
"O bir kız."
O ise gülümseyerek cevapladı.
"Sakura-chan eskisi gibi değil."
-Sakura Haruno-
Kendime geldiğimde her yer karanlıktı.Bi tür yeraltı mağarasında filandım sanırım.Bir süre sonra bir adam elindeki meşaleyle içeri doğru girdi.Ateş odayı aydınlattığında bu adamın yüzünü tanıyabilmiştim.Tetsu Miyana..Aradığımız kaçak suçlu..
-Sasuke Uchiha-
Kısa sürede bir plan hazırlamıştık.Sakura'yı kaçıran kişi büyük ihtimalle toprak elementinde ustalaşmış biriydi.Çünkü yeraltında saklanmak özel bir toprak elementi yeteneği istiyordu.Artıdan Sakura'yı kaçırdığına göre rehin almak ve bizi tuzağın içine çekmek istiyordu.Naruto ve ikimiz düşman kim olursa olsun yenebileceğimize emindik.Ama önemli olan Sakura'nın güvenliğiydi.Yeraltına açılan bir kapı filan olmalıydı.Bulmak için Naruto sennin moduna geçti.Sakura'nın çakrasını hissetmeye çalıştı ve sonunda girişi bulabilmiştik.
-Sakura Haruno-
Suçlu ve aynı zamanda dilenci kılıklı o adam bana yaklaştı ve konuşmaya başladı.
"Ne kadar güzelmişsin sen öyle?Seni öldürmek yerine başka bir şey mi yapsam acaba?"diyerek sırıttı ve çenemden tutarak yüzünü yüzüme yaklaştırdı.
Kıpırdayamıyordum.O deli gücümü kullanamıyordum çünkü bağlandığım ipler çakramı emiyordu.
Tüm ağzıma doldurduğum tükürüklerimle o piç kurusuna tükürdüm.
"Burdan kurtulur kurtulmaz senin o çük kadar beynini patlatacağım."
Sırıttı ve elini kıyafetimin askısına koydu.Bu adam bana gerçekten bişeyler yapmayı planlıyordu.Yavaş yavaş kıyafetimin askısını indirir ve dudaklarını dudaklarıma yaklaştırırken daha fazla dayanamadım ve tüm gücümle ipleri koparttım.İplerden kurtulduğumda çok halsizdim.Çakramın çoğu emilmişti.Pislik adam tüm gücüyle beni yere yatırdı ve üstümü çıkardı.Beyaz atletim ve ninja şortumla kalakalmıştım.Ne yapacağımı bilmiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sasuke&Sakura (SasuSaku)
FanficNaruto mangasının devamıdır ve Sasuke'nin Konoha'ya geri gelmesiyle başlar.Sasuke'nin gerçek bir baba olmasıyla sonlanacaktır.