9-Tahmin

3.5K 165 122
                                    

-Sakura Haruno-

1..2..3..4...tam dört kere dudaklarını dudaklarıma yapıştırarak bana hava verdiğinde sonunda nefes alabilmiştim.

Nefes alıp kalktığımda kıyafetimin ve saçımın hepsi ıslanmıştı.Daha kötüsü ise kalbim deli gibi atıyordu.Hep ilk öpücüğümün hayalini kurmuştum ama maalesef bu bir "hayat kurtarmaydı".
Aynı benim savaş sırasında Naruto'nun hayatını kurtarmam gibi.Aslında bu öpüşme konusunu kafamda 773282 kere düşünmüştüm ve dolaylı yoldan Sasuke-kun'la öpüştüğümüze onay vermiştim.
Çünkü

1-Naruto Sasuke-kun'u öptü.

2-Naruto'ya suni teneffüs yaptım.

3-Böylelikle Naruto aracılığıyla Sasuke-kun ve ben--

Böyle düşüncelere dalmışken sonunda kendime geldiğimde Sasuke-kun kalkmama yardım etti.Bu sefer her zaman ki gibi sakin görünmüyordu.Yoksa bu da onun NARUTO hariç ilk öpücüğü müydü??!?
Sasuke-kun'un daha önce bir kızla çıkıp çıkmadığını bilmiyordum.Ama ilk olmak için dua ettim.İkimizin de yüzü kıpkırmızıydı.Neden Naruto ve Hinata gibi ilk gerçek öpücüğüm havada ışıkların yanında süzülürken gerçek bir aşkla olmaz ki :(

...

İkimizin de üstü ıslaktı.Ne yapacağımız hakkında en ufak bir fikrim yoktu.

"Ihm...üstümüz ıslak..değiştirmemiz gerek."dedi Sasuke-kun.
Ne demek istediğini anlamıştım.

"Ah haklısın.Bugün için teşekkür ederim.Ben gidiyorum sen de dikkatlı git."dedim ve boş yemek kutusunu alarak yola koyuldum.O sırada Sasuke-kun kolumdan tuttu ve beni durdurdu.

Yavaşça yüzüme baktı ve konuştu.
Çok gergin görünüyordu.

"Evin köyün öteki tarafında.Oraya gidene kadar hasta olursun.Bu çok can sıkıcı olur.O yüzden istersen benim evime gelip değiştirebilirsin.5 dakikalık yürüme mesafesinde.."

Yüzümün deli gibi kızardığını hissettim.Sanki donakalmıştım.19 yaşındaki bir kız ve erkek..Evde...YANLIZ..
BU DA NE DEMEK OLUYORDU?

Sasuke&Sakura (SasuSaku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin