-Sakura Uchiha-
Sabahın 5'inde bir anda gözlerimi açtım.Giyinen Sasuke-kun'u gördüm.
''Gitmek zorunda mısın?''
Karnım baya büyümüştü ve bu aralar sürekli Sasuke-kun'un işe gitmesi gerekiyordu.Sonuçta o benim kocamdı ama aynı zamanda da shinobiydi.
''Hokage'nin emirleri.''
Ah Kakashi-sensei!Neden kocamı çalıyorsun benden?
''Peki.'' dedim üzgün bir ifadeyle.
''Üzme kendini.'' dedi ve alnıma küçük bir öpücük kondurdu.
Daha sonra gitti.
Bense tek başıma kalmıştım.Kocaman karnımla zar zor yürüyordum zaten.Biraz daha uyumaya karar verdim ve uykuya daldım.
...
Uyandığımda saat 10.43 idi.Kahvaltımı ettikten sonra rutin kontroller için hastaneye gittim.
Hastaneye vardığımda Hinata'yı gördüm.Evet o da hamileydi.Ama daha çok yeniydi.
HAHAHA BENİ LAFLARIYLA EZEN İNO DAHA YENİ EVLENEBİLMİŞTİ.PUAHHHAAHHAHA.
''Naruto yok mu?'' dedim yanına otururken.
Suratını astı.
''Dur tahmin edeyim.Hokage'nin emirleri.''
Başını aşağı yukarı salladı.
''Şu Kakashi-sensei'yi gördüğümde pataklamazsam neyim.'' dedim sinirli bir şekilde.
''Benim için de patakla,Sakura-san.'' dedi Hinata.
Bir süre sonra Hinata beni süzdü.
''Kızınızın ismini düşündünüz mü?'' dedi meraklı gözlerle.
EVET KIZIMIZ OLACAKTI!
''Sarada.'' dedim gülerek.''Peki ya siz?Cinsiyeti hala belli olmadı mı?''
''Birazdan öğrenebileceğim.'' dedi büyük bir sevinçle.
''İşte.'' dedim.''Bu yüzden sinirleniyorum.Naruto da burada olsaydı çok güzel olmaz mıydı sanki?''
''Haklısın.'' dedi.O sırada içeriden Hinata'yı çağırdılar.
...
Eve dönerken mutsuzdum.Çünkü büyük ihtimalle Sasuke-kun yine geç gelecekti.
Kapıyı açıp içeri girdiğimde -tam tahmin ettiğim gibi-ev bomboştu.
Yemeğimi yedikten sonra televizyon izlemeye başladım.Karnım...Sarada'nın tekmelerini hissedebiliyordum.İçim mutlulukla dolmuştu.Ama birden karnımda tekmelerden çok ağrı ve acı hissetmeye başlamıştım.Yoksa...
Hemen telefona gittim.
''Sasuke-kun...Ben...Sanırım geliyor.''
Sasuke-kun endişeyle
''Sakura! N-ne geliyor?Yoksa Sarada mı?''
''Benim...karnım çok kötü.''dedim karnımı ovarken.
''Bu kadar erken olmamalıydı.Ben hemen geliyorum.Kıpırdama sakın.Tamam mı?''
Telefonu elimden bırakır bırakmaz kendimi yatağa attım.Karnım çok kötü ağrıyordu.Sanki....sanki çıkması gereken bir şey vardı.Buna emindim Sarada geliyordu.
Bir süre sonra Sasuke-kun geldi.Yüzümden terler akıyordu.
Beni zar zor-baya zor-kucağına alıp arabaya-evet araba bile var artık-taşıdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sasuke&Sakura (SasuSaku)
FanfictionNaruto mangasının devamıdır ve Sasuke'nin Konoha'ya geri gelmesiyle başlar.Sasuke'nin gerçek bir baba olmasıyla sonlanacaktır.