Özel Bölüm- Sığınak P1

2.6K 97 32
                                    

Herkese merhaba!Uzun zaman oldu.Bu bölüm ne hakkında diye soracak olursanız söyleyeyim.Bölüm "Eğer Sakura, Sasuke'yle Orochimaru'ya gitseydi ne olurdu?" sorusundan yola çıkarak yazdığım bir bölüm.İyi okumalaaar!

Not:Bölümde 16 yaşındalar.

-Sakura Haruno-

Sadece 1 hafta olmasına rağmen diğerleri ve Sasuke-kun bunlara nasıl dayanıyor gerçekten bilmiyordum.İnsanlardan deneyler, acıyla inleyen hayvanlar, laboratuvarlardaki deri parçacıkları..
Buraya gelmeyi hiç istememiştim.Buranın böyle bir yer olduğunu biliyordum.Gelmemin tek neden köye hizmet etmekti çünkü görevim Orochimaru'dan aldığım bilgileri köye iletmekti.Neden ben diye sorarsanız Orochimaru özel olarak benim gibi bir medikal ninja istemişti.Ve sonuç olarak buradaydık.Sasuke-kun'la birlikte.Onu 3 yıl sonra ilk defa geçen hafta görmüştüm.Sürekli antreman yapıyor, yeni jutsular öğreniyordu.Benimle tek kelime bile konuşmamıştı.Zaten çok karşılaşmıyorduk.Benim ona olan aptal aşkım ise duraklamıştı.Bazı günler yine o hisle uyanıyordum ama artık kontrol altına alabiliyordum.

...

Odamdan-aslında daha çok bir hücre gibi soğuk ve baya rahatsız- çıktıktan sonra Orochimaru'nun yanına gittim.Şükürler olsun ki bugün ki isteği de birilerini-ya da bir şeyi-tedavi etmemdi.İnsanlara zarar veremezdim.Bu yüzden birkaç mahkumu kimseye farkettirmeden salmıştım bile.Sonuçta er ya da geç denek olarak kullanılacaklardı.

Kırık bir kolu iyileştirmeye başlarken kapıdan giren Sasuke-kun'u gördüm.

"Orochimaru, öğreteceğine söz verdiğin jutsuyu görelim."

Orochimaru beni izlerken o tuhaf sesiyle Sasuke-kun'a cevap verdi.

"Onu eski bir arkadaşın öğretecek."dedi beni gösterirken.

"B-ben mi?"dedim şaşkınlıkla. "Ben ona ne öğretebilirim ki?Bildiğim bir jutsu filan da yok."

"Çakra kontrolü."dedi Sasuke-kun."Bana öğretmeni istediği şey muhtemelen bu."

"Kesinlikle öyle."dedi Orochimaru sırıtarak."Senin Tsunade'nin öğrencisi olduğunu biliyorum."dedi beni göstererek."Taijutsu konusunda iyi olduğuna da eminim."

Bu adam nasıl her şeyi biliyordu ki?

"Tamam."dedim Sasuke-kun'a bakarken.

"O zaman..."dedi Orochimaru."Benim biraz dinlenme vaktim geldi."

Daha sonra odadan çıktı.Kolu kırık adamın işini bitirdikten sonra onunla odasına-aslında hücre-eşlik etmek için adamın koluna girecektim ki Sasuke-kun durdurdu.

"Ne yapıyorsun?Hemen başlayalım."

Ona sinirli bir bakış attım.

"Üzgünüm ama hastam senden önce gelir."

"O bir hasta değil,denek."dedi soğukkanlılıkla.

"O bir insan."dedim onu odasına götürürken.Odasına bıraktıktan sonra onu buradan çıkaracağıma dair ona söz verdim.

Sasuke-kun'un yanına döndüğümde

"Gerçekten çok yumuşaksın."dedi.

Tabiiki öyle olucam.Orochimaru'nun yaptığı pisliklere rağmen hala onun yanında kalmasını anlayamıyorum ben.

"Başlayalım."dedim ve çalışmak amacıyla bahçeye çıktık.

...

"Evet."dedim."Bu kadardı."

O kadar çabuk öğrenmişti ki. Benim 3 senede anca yapabildiğim şeyleri hem de.Dahi olmak böyle bir şeydi herhalde.

"Sadece 2 saatimi aldı."dedi muzipçe sırıtırken.

Sasuke&Sakura (SasuSaku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin