13-Aile

3.3K 162 127
                                    

-Sakura Haruno-

Uyandığımda Sasuke-kun'un evinde yataktaydım.Son hatırladığım şey Sasuke-kun'un kılıcını bana sapladığıydı.Zor da olsa bunun genjutsu olduğunu anlamıştım.Gerçekten çok sinirliydim.Bir süre sonra Sasuke-kun elinde bir bardak suyla yanıma geldi.

"İyi misin?"
Bu lafı duyar duymaz ayağa kalktım ve kapıya doğru yürümeye başladım.
Kolumdan tutup beni kendine döndürdü.

"Özür dilerim.Genjutsu'mu üstünde test etmemeliydim."

Her ne kadar bu kişi Sasuke-kun olsa da kolay kolay affedebileceğim birşey değildi.Hiçbir şey söylemeden kolumu çektim.Yine beni durdurdu ve bu sefer aramızada 3-4 cm kalacak kadar yaklaştı.

"Gerçekten özür dilerim, Sakura.Bir nedenden dolayı bunu yapmam gerekiyordu."

Sinirlerim yatışmamıştı.En sonunda patladım.

"HER SASUKE-KUN'LA ARAMIZ SONUNDA İYİ DEDİĞİMDE BUNU DESTEKLEMEYEN ŞEYLER YAPIYORSUN.SÜREKLİ.....SÜREKLİ BENİ İKİLEMDE BIRAKIYORSUN.BAZI HAREKETLERİN BANA UMUT VERMİŞ OLSA DA ARTIK BUNUN ASLA OLAMAYACAK BİRŞEY OLDUĞUNU BİLİYORUM."

Nefes nefese kalmıştım.Bir süre hiç bir şey konuşmadık.Daha sonra çıkıp gittim.Gerçekten üzülmenin dibine vuruyordum ve çok halsizdim.

-Sasuke Uchiha-

Her şeyi batırmıştım.Sırf kendi hislerimi test etmek için onu öpmüştüm.Bundan herhangi bir anlam çıkarmasın diye de onu genjutsum altına almış ne olduğunu anlamamasını sanmıştım.Hayatımda Itachi'nin ölümünden sonra ilk defa bu kadar pişman hissediyordum.Çünkü en kötüsü de bugün benim aile kurabileceğim tek kişinin Sakura olduğunu anlamıştım.Sırf beni sevdiği ve sürekli yanımda olduğu için değil.Aramızda ikimizi birbirimize bağlayan duygular vardı.Aşkının karşılıksız olduğunu sanan Sakura yanılıyordu.Benim içimde de ona  beslediğim ama tam su yüzüne çıkmamış hisler vardı.

...
Sabah uyanır uyanmaz kendimi köyün sokaklarına attım.Sakuraların evinin önüne geldiğimde içeri girip girmemekte kararsızdım.Annesi ve babası da içeride olmalıydı.Sen Uchiha soyundasın diyerek kendime cesaret verdim ve kapıyı çaldım.Birkaç dakika sonra tuhaf görünümlü bir kadın-Sakura'nın annesi olduğunu düşündüğüm ama ona hiç benzemeyen-kapıyı açtı.Beni görür görmez-nasıl olduğu hakkında hiç bir fikrim yok- tanıdı.

''Sasukeeeeğ-kuuuun?İnanamıyorum.Hayatım baksana Sasuke-kun buraya gelmiş.''diyerek içerideki eşine seslendi.Eşi gelir gelmez

''İnanamıyorum,Sasuke!Seni buraya getiren nedir?Beni hatırladın mı?Dur ilk içeri geç hepsini konuşuruz.''

Zorla içeri geçmek zorunda bırakıldım.İçeri geçtiğimizde Sakura'nın annesi adının Mebuki Haruno-san olduğunu bildiğim sıcak kalpli ama bir o kadar da garip bayan Sakura'ya seslendi.Sakura annesinin çağırısına cevap vermeyince annesi onu çağırmak için yukarı çıktı.Bu sırada babası

''Ah ne kadar büyümüşsün böyle Sasuke.Akademide benim şu anki halimden bile daha havalı bir çocuktun.Sakura sürekli seni izler ve hergün senden bahsederdi."

Bu laftan sonra beni nasıl bu kadar yakından tanıdıklarını anlamıştım.Açıkçası bu kadar tanınmak beni mutlu etmişti.

"Ah.....biliyorum."dedim.

O sırada annesinin Sakura'yı kolundan çekerek indirdiğini gördüm.

"Ben yukarı çıkmak istiyorum."diyerek annesinin elinden kurtuldu.

Yukarı çıkacakken

"Sakura, neden öyle yaptığımı sana açıklamaya karar verdiğim için buraya geldim.Beni dinlemek zorundasın."dedim.

Durdu ve sanırım açıklamamı duymak istediği için kabul etti.Birlikte dışarı çıkıp konuşmaya karar verdik.Annesi bana gitmeden vermek için kocaman bir yemek kutusu hazırladı.Babası ise benden kaplıcaya gitme sözü aldı.(Neden evet dediğim hakkında hiçbir fikrim yok.)Ama mutlu olmuştum ve uzun zamandan sonra aile sıcaklığını hissetmiştim.Dışarı çıktığımızda köyün merkezinden uzakta bir yere oturduk.Etrafta kimse yoktu.Sakura hiçbir şey demeden etrafa bakıyordu.Konuyu nasıl açacağımı,nasıl lafa başlayacağımı bilemiyordum.En sonunda ağzımdan ilk cümleyi çıkardım.

"Geçici olarak bilincini kaybetmeni istediğimdendi."dedim."Bundan dolayı sana genjutsu yaptım.O an görmemen gereken bir şey yapmak zorundaydım."

Bakışları ciddileşmişti.

"Neyi görmemem gerekiyordu?" dedi.

Derin bir nefes aldım.

"Bunu daha sonra öğrensen iyi olur.Şimdi tek bilmen gereken....."

Konuşmayı kesmiştim.Soyadımdan gerekli cesareti aldığımdaysa cümlemi tamamladım.
"Şimdi tek bilmen gereken seni beğendiğim."

Hehehe!Öncelikle çok düşündüm.Bizim Sasuke o kadar kolay "hoşlanmak" ya da "sevmek" kelimelerini kullanmaz,kullanamaz.Bu yüzden beğenmek dedim.Bence bu daha doğru oldu.Sasuke'ye yakıştı.Hem daha ilerlemeler olacak.Sarada doğana kadar yazmayı düşünüyorum.O doğduktan sonraki zamanlarda olabilir tabi ama hızlı geçerim büyük ihtimalle.Ama Uchiha ailesini yazmayı istiyorum baya.Herneyse okuduğunuz için teşekkürler :P

Not:Şu yorumlarının o kadar mutlu ediyor ki beni :) Motivasyon kaynağımsınız 👍🏻

Sasuke&Sakura (SasuSaku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin