31-İkinci

2.7K 115 59
                                    

Yolda yazıverdim valla gecikmedi de boşuna duyuru yapmışım malım ddjddjjdk ve sabah 5de çıktık hala yoldayız aq delirebilirim şu an zaten biraz mantıksız bi bölüm oldu djjdk iyi okumalaaaar :)

-Sakura Uchiha-

Sarada'yı yatağına yatırdım.Salondaki koltukta oturan Sasuke-kun'un yanına gittim.Boynuna atlamadan önce ona sormam gereken bir soru vardı.

"Doğum günü için mi geldin?"

"Evet."duraksadı."Ve senin için."dedi koltuktan doğrulurken.

Ağlamaklı gözlerle boynuna atladım.O da beni sardığında

"Ne zaman gideceksin?"dedim.

''2 hafta sonra."dedi.Ama daha sonra yine 1.5 yıllığına gidecekti.

"Doya doya vakit geçirelim."dedim.

"Şimdiden başlayalım."dedi beni kucağına almaya-gelin taşıması hehe-çalışırken.Ama alamadı...

"Şu kolu kaybetmemeliydim."dedi ve belimden tutup beni omzuna koydu.(biraz tuhaf bi anlatım oldu fshwfgh ya işte medyadaki gibi)

"N-ne yapıyorsun?!" demeye kalmadan kendimi yatak odamızdaki yatakta buldum...

...

''Günaydın,Sarada.''dedi Sarada'nın saçını okşarken.

Gözlerini açtığında karşısında babasını gören Sarada tüm gücüyle babasının kucağına atladı.

''BABAAA!!BABAAĞ!!''diyordu Sasuke-kun'a sarılırken.Onu daha önce hiç bu kadar mutlu görmemiştim.(Asıl önemlisi nasıl bu kadar çabuk tanıyabilmişti.)Simsiyah gözleri parlıyordu.Tüm gücüyle babasına sarılıyordu.

...

''Yine gidecevk misiin baba?''dedi kahvaltı ederken.

''Şimdilik sizleyim.''dedi Sasuke-kun.''Gerçekten çok büyümüşsün,Sarada.''dedi.

''Babaağğ...Bügüğn beni pavka götüvüv müsün?''

Çevirisi:Baba bugün beni parka götürür müsün?

''Ah,üzgünüm.''dedi Sasuke-kun.''Naruto'ya uğramalıyım.''dedi.

''N-Narutoğ da kiim?''

''Hokage-sama.''dedim Sarada'ya bakarken.''Hokage-sama babanın en yakın arkadaşı.''

Sarada'nın ağzı kocaman açılmıştı.

''VOOOOV!!''dedi büyük bir şaşkınlıkla.

''Sana vermem gereken bir şey var,Sarada.''dedi Sasuke-kun.''Beni burada bekle.''

Bir süre sonra elinde bir poşetle mutfağa geri döndü.Sarada'ya uzattı.

''Doğum günün kutlu olsun.''

Sarada büyük bir hışımla paketi yırttı.İçindeki şey bir........kaktüstü..(şaka dkdk)

"Çok yakıştı."dedim Sarada'nın kafasına taktığı pembe şapkaya bakarken.

"Teşekküvler baba."dedi.Kızımın bu kadar mutlu olması beni de çok mutlu etmişti.

"Bundan sonra.."dedi."Sizi daha çok görmeye geleceğim.''

-Sasuke Uchiha-

''Sa-Sasuke?''dedi Naruto büyük bir şaşkınlıkla.

''Hokage olmuşsun,ha?''dedim dalga geçer bir ifadeyle.

''Sen ne zaman geldin?''dedi.''Uzun süre ortalıkta yoktun.Sana ulaşmaya çalıştık ama--''Sözünü kestim.

''Boşver onu şimdi.Biraz daha araştırma yapmam gerekiyor''dedim.''Bu iş uzun süreceğe benziyor.Daha da kötüsü--'' Bu sefer de o lafımı bölmüştü.

Sasuke&Sakura (SasuSaku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin