-Sakura Haruno-
Sasuke-kun ben ve Naruto arkadan arkadan Kakashi-sensei'ye yaklaşırken şaşkınlığımızı gizleyemiyorduk.Yandan suratı çok az gözüküyordu.Gerçekten maskesi yoktu!
Sasuke-kun'u ilk defa bu kadar heyecanlı görmüştüm."Yavaşla Sakura.Hızlı yüzersek farkedebilir."
"Haklısın." dedikten sonra koca simidiyle Naruto'nun çok dikkat çektiğini gördüm.O sırada aklıma bir fikir geldi.
"Naruto,bu simitle çok dikkat çekiyorsun.Gidip çantamdan fotoğraf makinasını alıp Kakashi-sensei'yin ilk ve son kez gözükecek olan yüzünü çekmeye ne dersin?"
"Haklısın,Sakura-chan.Zaten yüzmekten de yorulmuştum."
Yüzmek mi?Gerçekten mi?Tüm gün simitleydin, Naruto.
Naruto mükemmel simidiyle sudan çıktıktan sonra biz Kakashi-sensei'yi takip etmeye devam ediyorduk.
İzlediği bikinili 90-60-90 kızlardan biri topu yakalamaya çalışırken onun üstüne düştü.Kakashi-sensei mükemmel refleksleriyle kızı tuttu.
Onun bu kadar çapkın olduğuna inanamıyordum.Burnu kanıyordu çünkü..Kız Kakashi-sensei'nin yüzünü görünce ona aşık olmuş olacak ki 1 saniye bile yanından ayrılmadı.Kız yüzünden biraz bile yaklaşamamıştık.Kız gittikten sonra görevimize devam etmeye karar verdik ve sahile döndük.Koşarak Naruto'nun yanına gittik.Kakashi-sensei'yin yüzünün resmini çekmiş olabilirdi.
Naruto'yu bulduğumuzda ramen yiyordu.Burda nasıl bulmuştu ki şu rameni!?
"Naruto,çekebildin mi?" dedi Sasuke-kun.
"Ah...Unuttum." dedi Naruto.
"Unuttun mu?UNUTTUN MU SENİ AHMAK?"
Sasuke-kun sinirlenmişti.
"Hey!Sakin ol Sasuke.Neden bu kadar abartıyorsun ki?"
Gerçekten normalden fazla meraklıydı.
"Çünkü......bu tek şansımız." dedi.
"Her zaman başka bir seçenek vardır,Sasuke." dedi Naruto.
Bu felsefi konuşmada neyin nesiydi ?
"Hadi dondurma yiyelim!" dedim bu kasvetli havayı yoketmek adına.
"Ben tatlı sevmem."
"Ah......Hadi ama bu sıcakta buzz gibi dondurma istemez misin gerçekten,Sasuke-kun?"
Yutkundu.Deli gibi istiyorsun biliyorum küçük tsunderecik.
Ama hiçbir şey söylemeyince gittim ve 3 tane dondurma aldım.İkisinin de eline tutuşturdum."Bugün.....gerçekten eğlenmek istiyorum."
Lafımı duyduktan sonra ikisinin de keyfi yerine gelmiş gibiydi.
...
Dondurmalarımızı bitirdikten sonra Sasuke-kun yanıma yaklaştı.
"Al." dedi elindeki çubuğu göstererek."Bedava çıktı."
Ahhh.Bu ondan aldığım tek hediyeydi.
"Sağooool!" dedim boynuna sarılarak.
"Hey,Sakura.Çok sıkıyorsun!" dedi kendini benden uzaklaştırmaya çalışırken.
"Ben denize gidiyorum Sasuke,Sakura-chan." deyip bir anda yokoldu Naruto.Bende arkasından gitmeye yeltenmişken Sasuke-kun kolumdan tuttu.
Gizemi bir şekilde kulağıma fısıldadı.
"Simitli çocuk simidini unuttu.."
Köpekli simidi şezlongun üzerinde duran Naruto çoktan denize doğru koşmaya başlamıştı bile.
Arkasından tüm gücümüzle bağırdık."BEKLE, NARUTOOOOOO!!"
Ama.....duymamıştı ve bir anda kendini derin suların içine bıraktı..
Ona doğru tüm hızımızla koşarken benim ayağım takıldı ve yere yapıştım.
Tüm gücümle kalkmaya çalışırken bana yardım etmeye çalışan Sasuke-kun'u farkettim."SASUKE-KUN BENİ MERAK ETME!GİT VE NARUTO'YU KURTAR!"
Neden bağırmıştım bilmiyorum ama sanki çok trajik bir olayın içindeymişiz gibi hissediyordum.
Sasuke-kun ise eğildi ve beni kaldırdı.
"NAPIYORSUN?NARUTO'YU KURTARMALISIN!"
Eliyle suyun üstünde duran Naruto'yu gösterdi.
"Bence o ahmak bizimle sabahtan beri dalga geçiyordu."dedi sinirle.
"NARUTO!!" diye bağırdığımda Naruto gülerek cevapladı.
"He he he!Suyun üstünde durmayı Ero-sennin öğretti."
Onu tekme tokat dövmek için denize doğru koştuk.O ise sürekli su fırlatıyordu.
"He he suiton(su elementi) kullanıyorum!" diyerek dünyadaki en iğrenç espiriyi yaptı.
"Şimdi kusucam,Naruto."
Ona su fırlatayım derken hepsini Sasuke-kun'a fırlatmıştım ve ağzından bile su tükürdü.
"Bunların hepsi senin hatan,Naruto!" dedikten sonra Naruto'yu tüm gücüyle boğdu.Naruto'nun boğulmadan önceki son sözleri şunlardı.
"O maskenin ardındaki yüzü mutlaka gör,Sakura-chan..."
Ve suyun derinlikleri....
Bugün gerçekten çok eğlenmiştik.3ümüz ilk defa böyle güzel vakit geçirmiştik.Her ne kadar Kakashi-sensei'yin yüzünü göremesek de..
4ümüz de kıyafetlerimizi giymiş eve dönmek için yola koyulmuştuk.Herkes dağıldıktan sonra Sasuke-kun'la ikimiz kalmıştık."Bugün için sağol,Sasuke-kun" dedim.
Anlamamış gibi baktı.
"Sen bana cesaret vermesen o kabinden çıkıp bu kadar eğlenemezdim."
"Ah..O mu? Aslında o olay baya komikti."
"NE? AMA DEMİŞTİN Kİ..."
Bir anda ondan hayatım boyunca sadece bir kere duyabileceğim en sesli kahkayı attı.
Gerçekten o kadar komik miydi LAAN!???
"Gerçekten Sakura, giyindikten sonra nasıl fark edemezsin?Arkanda sallanıyordu."
Hala gülüyordu ve bu beni çok sinir ediyordu.
"SUS BE !" deyip suratına bir yumruk geçirdikten sonra yere düşen Sasuke-kun'a
"Oh olsun sana, yerdeki çocuk."deyip eve geri döndüm.-THE END-
Herkese buradan selamları iletiyorum!Size bir şey söylemek istiyorum.Bu bölümde ve bir öncekinde pek "SasuSaku" yazmayı amaçlamadım.O yüzden pek romantik olduğu söylenemez ve asıl amaçladığım şey "Takım 7" idi.Ama her zamanki gibi her türlü eleştiriye açığım.Bir sonraki bölüm ana hikayenin kaldığı yerden devam edecek.Evleniyolar filan ya hehe.
Son olarak söylemek istediğimse gerçekten bir okuyucu olarak çok pasifimdir.Genellikle okur geçerim.Ne oy veririm,ne yorum yaparım.Neden böyleyim bilmiyorum.Ama yorumların ve oyların neden bir yazar için bu kadar değerli olduğunu şimdi anlıyorum.İnsanları düşünceler en önemlisi.Beni teşvik eden şey de bu zaten.Her neyse yorumlarını esirgemeyen okuyuculara bunun için teşekkür etmek istedim.Okuyup benim gibi her zaman pasif olan okuyuculara da teşekkür etmek istiyorum çünkü emin olun sizi çok iyi anlıyorum.Hepinizee sevgileeer :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sasuke&Sakura (SasuSaku)
FanfictionNaruto mangasının devamıdır ve Sasuke'nin Konoha'ya geri gelmesiyle başlar.Sasuke'nin gerçek bir baba olmasıyla sonlanacaktır.