Herkese merhaba!Çok sıkıldım ve bir şeyler yazmak istedim.Üstelik sizi de özledim!Saçma gibi oldu ama umarım okursunuz.Şimdiden çok teşekkürler!Bu arada okullar çoktan açıldı ve ben hiç mi hiç özlememişim..Üstelik devamsızlık düşürüldü filan...Neyse moralinizi bozmayayım.İyi okumalar!
Sasuke ile röportaj
1-Şu an tam olarak kaç yaşındasın?
-34'e bastım.2-Espiri yapmayı ya da röportaj vermeyi sevmiyor musun?
-Hayır..Kızımın zoruyla yapıyorum zaten.(Kendisine gülümseyen Sarada'ya bakar.)
3-Neden Sakura'yla evlendin?Onu öldürmeye çalışmıştın ve hislerine karşılık vermiyordun?
-Bunu gerçekten cevaplamak zorunda mıyım?(Kimsenin bakmadığından emin olmak için Sakura ve Sarada'nın olduğu yöne bakar.Emin olduktan sonra cevaplar)
Çünkü...onu seviyorum.4-Peki neden Naruto'yla öpüştün?
-Şaka mı bu?Bu sadece aptal bir kazaydı.Kapa şu konuyu!5-İlk gerçek öpücüğün kimleydi?
-Kim olabilir?Bu zamana kadar hep tek bir kızla oldum zaten.(Sakura'ya bakar.)
Bitti mi bu?Şimdiden 5 soru cevapladım.
5-Son bir soru daha... Boruto'nun damadın olmasını ister misin?(Gülüşen Sarada ve Boruto'yu gösterir.)
-ASLA!Bir ahmak daha istemiyorum!
Sakura ile röportaj
1.Neden Sasuke?
-B-ben bilmiyorum.Onu hep sevdim ve seveceğim de..
2.Mazoşist olduğuna dair bir dedikodu var.Bu doğru mu?
-HAYIR!KENDİME ZARAR VERMEKTEN HOŞLANMIYORUM TABİİ Kİ DE SHANNARO!(yeri yumruklar)
3.Bence sen sadistsin...(fısıldar)
Peki..bu özel bir soru ama...Sasuke iyi sevişir mi?-N-N-Neeeğ!? Bu nasıl bir soru lan?
-Sasuke cevap verdi ama..Senin hakkında ne düşündüğünü öğrenmek istemez misin?
-G-gerçekten mi?N-ne dedi?
-Öğrenmek istiyorsan soruma cevap ver.
-Ihm..Şey..Benim ondan başka kimseyle deneyimim olmadı tabii ama...Ben onun benden önce birlikteliği olup olmadığı hakkında çok düşünüyorum çünkü..çünkü o çok deneyimli ve...Sonuç olarak bu sorunun cevabı evet!Kesinlikle evet!
Peki Sasuke-kun beni hakkımda ne dedi?
-Aa o yalandı.
-NEEEEEEEEEĞ? (öldüresiye yumruklar)
Boruto ile röportaj
-Gözüne ne oldu?
-Ah..Sakura yaptı..
-Sakura ne-chan'ı kızdırmamalısın-ttebasa!
-Bunun farkındayım.Neyse sorulara geçelim.
1-Sende neden byakugan yok?
-Şanssızım.
2.Peki neden öğretmeninin Sasuke olmasını istiyorsun?
-Çünkü o çok güçlü!
3.Son olarak...
-Ne şimdiden son soru mu oldu?Neden ama?
-Çünkü sen eziksin,Boruto.Çükün de küçücük.Aynı baban gibi.
-NE DEDİN LAN SEN! RASENGAAAAN!
Sarada ile röportaj
-Saçına ne oldu böyle?Patlama olmuş gibi.
-Çüksüz Boruto yaptı..Gerçekten..bu işi bırakmak istiyorum.
-Hadi ama..Benimle daha röportaj yapmadın..
1.Peki...o zaman Boruto'ya soramadığım soruyu sorayım..Siz ikiniz...sevgili misiniz?
-NE!Ben ve o mu?Asla!Yani bir kere öpüştük ama tamamiyle kazaydı!
-Ne?Boruto'yla öpüştünüz mü!?(bağırarak söyler,herkes duymuştur.)
-NİYE BAĞIRIYORSUN Kİ SEN
SHANNARO!!!?Ve muhabir ölür..
Ve bence bu kadar dürüst sorular sorabildiği için muhabir Sai olmalı..-The End-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sasuke&Sakura (SasuSaku)
FanficNaruto mangasının devamıdır ve Sasuke'nin Konoha'ya geri gelmesiyle başlar.Sasuke'nin gerçek bir baba olmasıyla sonlanacaktır.