-Sakura Haruno-
Apar topar evlenmeye karar vermiştik.Sasuke-kun'un neden böyle çabucak evlenmemizi istediğini anlamamıştım ama...bananee.Evleniyorduk lan biz.Düğün tarihi bile almıştık.Doğum günüm yaklaşıyordu ve Sasuke-kun o güne tarih alabileceğimizi söylemişti.Ama ben istememiştim.Çünkü daha 1 ay vardı ve doğum günümle evlilik yıldönümümüzün aynı gün olmasını istememiştim.Sonuç olarak tam 3 gün sonra EVLENİYORDUK!Herkese açıklayıp davetiyeleri bile göndermiştik.Ben rüyadaymış gibi hissediyordum.Madara ve Obito'nun Tsukiyomi'si miydi bu yoksa?Aman Allah korusun.
...
Tek başıma oturmuş güneşin batışını izliyordum.Kalbimde tüm mutluluğumu hissediyordum.Gelecek hakkında düşünüyor,hayaller kuruyordum.Bugün çok yorulmuştum.Bir sürü düğün işleri vardı.Üstlk Ssk-kun bkere ble yrdm etmye glmmşti.s
O sırada yanımda birinin varlığını hissettim.Yana döndüğümde"Sasuke-kun?"heyecanlanmıştım.
"Burada oturmuş ne yapıyorsun?"dedi beni süzen gözlerle
"Güneşin batışını izliyorum.Benimle izlemek ister misin?"
"İzlerim."dedi ve daha da yanıma yaklaştı.
Eli hemen elimin yanındaydı.Tutmak istiyordum.Hayvan gibi sıkıca tutmak istiyordum ama bir türlü gerekli cesareti alamıyordum.Ulan sen daha elini tutamıyorsan, evlendiğiniz günün akşamı ne olacak Sakura?Kendine gel!
Bir süre sonra içimin cesaretle dolduğunu hissettim.O güzeller güzeli-bir erkeğe göre fazla güzel- elini elime aldım ve tuttum.Bir süre rahatça tutabilmiştim ama daha sonra titremeye başladım.Gerginlikten ölcektim harbi."Sakura, sen iyi misin?"
"Ah evet..Ben sadece..hım..y-yok bişey"
Bişey vardı.Hinata'dan beterdim.Utanıyordum ve heyecanlıydım.Hadi ama...Bu çok saçma!!
"Bak....biz evleneceğiz.Bu kadar gergin olmana gerek yok.Eğer öyle hissediyorsan bu kadar erken evlenmek zorunda filan deği--"
Lafını kestim."Olmaz!Ben hemen seninle bir aile kurmak istiyorum.B-ben sadece...Her kız düğünden önce gergin olur,tamam mı?H-hem senin de gergin olman gerekir.Biraz da benim yükümü azaltmak için yardım etmeye filan gelebilirsin en azından.Gerginliğimin bir kısmının sorumlusu da sensin,Sasuke-kun."
Hayatımda daha önce bu kadar dürüst davrandığımı gerçekten ama gerçekten hatırlamıyordum.
"Ah..Kusura bakma.Öyle işlerden anlamadığım için sana bırakmıştım."
"Y-yok bakmıyorum da..."
"Tamam o zaman yarın için......eğer beni çağırırsan gelebilirim."
"Tabii ki de!!Lütfen benle gelinlik ve damatlık bakmaya gel,Sasuke-kun!"
Başıyla onayladıktan sonra evlerimize geri döndük.Ve ve ve tüm yol boyunca el eleydik!!
...
Kapı çaldığında saat 8di.Evdeki herkes uyuyordu ve alt kattaki kanepede uyuya kaldığım için zili duyan tek ben oldum.
Üstümdeki kedili pijamayla ve kabarık saçlarımla kapıyı açtım."Günyadın........Sakura?"
Gözlerimi açıp bakabildiğimdeyse de bu kişi o kişiydi.
"Sa-sakura uyuyor ben uyandırıp geliyorum!"
Dedikten sonra kapıyı suratına kapatıp üstümü değiştirip hazırlandım.Hayır neden saat 8 de geliyor ki bu çocuk?
Aşağıya inip kapıyı açtığımdaysa da onu-kendimi affettirmek için- içeri davet ettim."Demin neden suratıma kapıyı kapattın?" dediğindeyse de içimden
kaçmak geldi."Pijamaların güzeldi.Her gün onları görecek olmam fena olmaz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sasuke&Sakura (SasuSaku)
Fiksi PenggemarNaruto mangasının devamıdır ve Sasuke'nin Konoha'ya geri gelmesiyle başlar.Sasuke'nin gerçek bir baba olmasıyla sonlanacaktır.