-Sakura Uchiha-
''B-bir dakika sen demin ne dedin?''
Yakasından tuttum ve bağırmaya başladım.
''S-sen..BUNU NEDEN YAPIYORSUN?'' gözlerim dolmaya başlamıştı.''B-biz....bir aile olmuşken...''
''Sakura.'' dedi gözlerimi silerken.Bağırmam yerini sulu gözyaşlarımla bütünleşen hıçkırıklarıma bırakmıştı.
''Birkaç ay olsa dayanabilirim.Ama.......birkaç yıl?Şaka yapıyor olmalısın.''
''Sakura, sana söz veriyorum.'' dedi.''Söz veriyorum geri döneceğim.''
Hiçbir şey duymak istemiyordum.SÜREKLİ BUNU DUYMAKTAN BIKMIŞTIM!SÜREKLİ BÖYLE OLMASINDAN BIKMIŞTIM!SÜREKLİ BIRAKILMAKTAN BIK-MIŞ-TIM!
''Bok ye!'' diye bağırdım ve kendimi odama kilitledim.Birkaç dakika sonra odanın kapısına gelmişti.
''Sakura,aç şunu konuşalım.''dedi ikna etmeye çalışırcasına.
''AÇMAYACAĞIM!''dedim bağırarak.
''Peki o zaman,sen istedin.Geri çekil.'' dedikten sonra kapıya bir güzel Chidori geçirdi.Kapı yere doğru düşerken çoktan içeri girmişti.
''Bu da neydi böyle?'' dedim şaşkın bakışlarla.
Sorumu umursamadan yanıma yaklaştı.
''Beni dinlemek zorundasın.''dedi.Sert ve ciddiydi.
''DİNLEMEK İSTEMİYORUM!''dedim odadan çıkarken.Kolumu tuttu.
''BIRAK!''derken onu öyle bir savurdum ki-maalesef deli gücümü bazen kontrol edemiyorum-salonun duvarına yapıştı.Endişeyle yanına gittiğimde kalkamıyordu bile ve sırtı yaralanmıştı.
''S-SASUKE-KUN...Ben.'' dedim sırtını iyileştirmeye başladığımda.
''Önemli değil.''dedi.''Hakediyorum.''
Hayır haketmiyordu.O sanki kendi isteğiyle gitmek istermiş gibi onu suçlamıştım.Üstelik daha önceden de ona ''parlak bir gelecek ve köyle'' ilgili bir şeyler gevelemiştim.
''Özür dilerim.'' dedim başımı göğsüne yaslarken.''Aptallık ettim.''
Eliyle saçımı okşayıp başımı daha çok göğsüne yasladı.
''Ben de.'' dedi.''Ben de aptallık ettim.''
...
Veda zamanıydı.Aptal Çarşamba!APTAL ÇARŞAMBA!Delirmemek için kendimi zor tutuyordum.Kahvaltı ettikten sonra Sarada'ya veda etmek için beşiğe doğru gitti.O kadar tatlı uyuyordu ki..Kulağına bir şeyler fısıldadıktan sonra saçını öptü.O sırada Sarada uyuyor olmasına rağmen bir şeyler mırıldandı.
''Ba.......ba.''
İçime bir öküz oturdu.Evet gerçek bir öküz.Bir yanım ağlamak istiyordu ama sadece gülümsemekle yetindim.
''Seni geçireyim.'' dedim kapıya doğru giderken.Aslında kafasına bir tane geçirmek istiyordum.Çünkü
1)Orochimaru'ya gidip beni bırakmıştı.
2)Naruto'yla savaştan sonra ''gnhlarımdn arınmam grk.s.s'' diyerek beni bırakmıştı.
3)Ve şimdi de saçma salak bir şeyler yüzünden gidecek ve beni 3.KEZ BIRAKACAKTI AMK HERGELESİ!
Sakinleştikten sonra kapıyı açtığımda Naruto,Hinata-kucağında da Boruto- ve Kakashi-sensei'yi gördüm.
''Sasuke-kun..''dedi Hinata suçluluk duyarcasına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sasuke&Sakura (SasuSaku)
FanficNaruto mangasının devamıdır ve Sasuke'nin Konoha'ya geri gelmesiyle başlar.Sasuke'nin gerçek bir baba olmasıyla sonlanacaktır.