5-Takım 7

4.1K 204 52
                                    

-Sakura Haruno-

Şaşkınlıktan ağzımı 5 karış attım ve kekeleyerek çığırdım.

"N-NEEEEE!?!?!"

Tepki vermeden elimi tutarak yürümeye başladı.Durumu adam akıllı anlamam gerekiyordu ama bu anın içine etmek istemiyordum.

"Tamam,s-sakın bişey söyleme Sasuke-kun." dedim.
Çok hafif sırıttı ve geri kalan yolu-SADECE 3 DAKİKA -el ele geçirdik.

...

Kendimi yatağa attığımda olanları idrak etmeye çalıştım.Ben ve O...biz çıkıyorduk!!!!Hinata,Ino,Temari bile muradına ermişken bir tek ben kalmıştım.Ama şu an çok mutluydum ama aklıma bir şey takılmıştı.Sasuke-kun bunu bana acıdığı için yapıyor olabilirdi.Öyle bile olsa çıktığımız süre boyunca onu kendime ciddi anlamda aşık edecektim.

...

Sabah ilk iş kahvaltı ettim.Daha sonra Sasuke-kun'u bulmak için köyün sokaklarında tur atmaya başladım.O sırada Naruto ve Hinata ile karşılaşmıştım.

"Günaydın Sakura-san."dedi Hinata gülümseyerek.

"Ah Hinata ve Naruto randevuya mı çıktınız?"diye sordum.İkisi de kızarmıştı

"Ichıraku'ya gidiyoruz.Gelmek ister misin Sakura-chan?" diye sordu Naruto.

"Asla olmaz sizin yalnız olmanız lazım.Hem Sasuke-kun'u bulmam lazım."

"Sasuke mi?Neden?"
Bir anda kızarmıştım.

"B-bi-bişey yok sadece dün için teşekkürler Naruto." deyip uzaklaştım.

Her yeri aramam rağmen Sasuke-kun'u bulamamıştım.Birkaç dakika sonra Altıncı'nın Takım 7 üyelerini çağırdığına dair bir haber aldım.Hızlıca odaya girdikten sonra Naruto'yu gördüm ....ve Sasuke-kun'u.

"S-seviye bir suçlu elimizden kaçtı.Adı Tetsu Miyana.Onu bulmanız gerek.Bu yüzden Sasuke sana ve gözlerine ihtiyacımız var."dedi Altıncı.

Sasuke-kun onaylarcasına başını salladı.
Naruto atıldı.

"Sai gelmeyecek mi Kakashi-sensei?"

"O başka bir görevde.Eski Takım 7 olarak bu ilk göreviniz.Size eşlik etmek isterdim ama maalesef şu an bunu yapamam.Dikkatli gidin."dedi ve elindeki suçlunun bilgilerini uzattı.
...
Konoha kapısına vardığımızda Sasuke-kun belgeleri inceliyordu.Yanına gittik ve suçlunun bilgilerini okumaya başladık.

Tetsu Miyana

Cinsiyet:E

Kan grubu:B rh-

Yaş:37

Suç:17 ANBU üyesini öldürme.

Kullandığı elementler:Toprak,Yıldırım,Rüzgar,Su

Sasuke-kun gülümsedi.
"Kolay lokma."

Naruto atıldı.
"Hala rakibiz.Bunu unutayım deme, Sasuke!"

Mutlu olmuştum.Gülümsedim.
"Hala Takım 7'yiz."

Sasuke&Sakura (SasuSaku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin