20~

259 9 0
                                    

Hierboven zie je een foto van Lucas Noah Andrews. 😍

POV Jasmin

Ik hoor de deur weer open en dicht gaan en zie dat het Mike is met ons kindje die weer binnenkomt. Hij geeft onze jongen weer aan mij en zelf gaat hij naast mij zitten.

'Claire is wakker geworden en het gaat goed met haar. Als jij ook zo ver bent kunnen we naar haar toe.' zegt Mike vrolijk.

'Kom laten we dan gaan. Ik mag naar huis heb ik net gehoord dan kunnen we ook net zo goed even naar Claire gaan.' zeg ik met een grote glimlach op mijn gezicht, terwijl ik wijs naar de tas die mijn moeder had meegenomen en ook weer heeft ingepakt.

'Wil je me misschien even helpen om in de rolstoel te komen?' vraag ik dan met een lief lachje op mijn gezicht waarna Mike me meteen in mijn rolstoel helpt en dan ons kindje weer in mijn armen legt en even over zijn wangetje wrijft wat er echt heel erg schattig uitziet.

'CLAIRE!' roep ik als we de kamer binnenkomen en geven elkaar dan een knuffel.

'Woow, Jas wat een mooi kindje.' zegt Claire al kijkend naar het kleine mannetje in mijn armen.

'Bedankt.' zeg ik terwijl ik voel dat ik een beetje bloos.

'Enn.. Wat is zijn naam?' vraagt Jace nieuwschierig.

Mike en ik kijken elkaar even aan en ik knik al teken dat hij het mag vertellen.

'Lucas Noah Andrews.' zegt Mike met een grote glimlach en vol trots.

'Echt een prachtige naam.' zegt Loïc en iedereen stemt ermee in.

Na nog een tijdje over Lucas te hebben gepraat, vraagt Claire opeens iets.

'Jullie hebben alle prijzen tot nu toe gewonnen, pleas vertel me alles.' zegt ze erg vrolijk waardoor iedereen even moest grinniken inclusief Claire zelf.

'Woow, echt mooi!' zegt Claire als ze de filmpjes op iedereens mobiels heeft gezien van de wedstrijden.

'Oja, we zijn ook nog voor college's wezen kijken en we zijn allemaal aangenomen op Yale, jij ook.' zegt Ryan er dan achter aan.

'Maar hoe?' vraagt Claire dan.

'Dat heeft Ryan allemaal geregeld.' zeg ik en meteen wanneer ik het heb gezegd vliegt ze Ryan om de nek.

'Dankje dankje dankje!' roept ze blij.

'Waar heb je me dan eigenlijk voor opgegeven?'

'Acteren.'

'OMG dankje.' roept ze weer opnieuw door de kamer heen waardoor iedereen weer moet lachen.

'En wat doen jullie allemaal dan?' vraagt Claire nieuwschierig.

'Ik ga de rechtenstudie doen.' zegt Jace enthousiast.

'Ik ga naar het conservatorium.' zegt Eline ook enthousiast.

'Ik ga bedrijfskunde studeren.' zegt Loïc.

'Ik ga een studie doen waarmee ik football en zingen kan combineren.' zegt Mike ook erg enthousiast.

'Ik ga een studie doen waarbij je alle kanten in de mode op kan gaan.' zeg ik.

'En ik heb een beurs aangeboden gekregen voor alleen football, maar dat had je denk ik al wel verwacht of niet?' vraagt Ryan met een scheve glimlach.

'Ik wist het wel zeker.' zegt Claire met een knipoog.

Na nog even gepraat te hebben, zijn Mike en ik weer naar huis gegaan.

'Mam, pap. Ik ben thuis!' roep ik door het huis en ga samen met Mike en Lucas op de bank zitten.

'Ik maak wel even een flesje voor Lucas, wil jij ook wat?' vraagt Mike, terwijl hij al van de bank opstaat.

'Ja lekker, doe maar water.' zeg ik.

Als Mike na een paar minuten weer terugkomt, geeft hi het flesje aan mij. Mike komt weer naast mij zitten en zo kijken we een hele tijd naar elkaar maar toch het meest naar Lucas die zijn flesje opdrinkt en daarna een boertje laat.

Na ongeveer een uurtje gaat de deur open en komen mijn ouders binnen samen met de ouders van Mike.

'Heii.' zegt mijn moeder vrolijk.

'Heii.' zeggen Mike en ik dan tegelijk.

Onze ouders lopen meteen naar ons toe en krijgen Lucas een voor een op de arm en krijgen dan ook een grote en trotse glimlach op hun gezicht.

'Echt het mooiste kindje wat ik ooit heb gezien.' zegt de vader van Mike als hij Lucas op zijn arm heeft.

---

Heihei

Niet het beste hoofdstuk en misschien een beetje saai, maar heb echt geen inspiratie, sorry😔.

xxx

Dreaming lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu