~30~

226 7 3
                                    

2 jaar later

POV Jasmin

Na een boel geplant te hebben, is het vandaag dan eindelijk zo ver, Mike en ik gaan eindelijk trouwen! We hebben zo lang gewacht, omdat vooral ik niet wou trouwen met een dikke buik en het was ook geen optie om voor die tijd te trouwen, want daar zouden we dan veel te weinig tijd voor hebben aangezien we een bijzondere bruiloft wouden. Uiteindelijk hebben we besloten om de bruiloft te houden als Mila ongeveer twee zou zijn.

Het duurde niet lang voordat ze wisten waar ze de bruiloft wouden houden, namelijk Kreta, hier waren Mike en Jasmin voor het eerste samen op vakantie geweest en ze vonden het prachtig. Gelukkig konden alle familie en vrienden daar naartoe komen en zijn we hier nu al met iedereen drie dagen waarin Mike en ik ook ons vrijgezellen feest hebben gehad, wat we netjes hebben gehouden.

'Jas, kom je moet je jurk aandoen!' wordt er geroepen door Claire. Ik loop naar haar toe en word in mijn jurk geholpen door Claire en Loïc.

'Dan nu je make-up en haar nog en dan ben jij klaar.' zegt Claire wanneer ik mijn jurk aanheb en word al richting de stoel geduwd waar de mensen staan die we hadden ingehuurd voor de bruidsmeisjes en mijn make-up en haar.

Na ruim een halfuur, kan ik mijzelf eindelijk weer eens in de spiegel zien en wat ik zie is ongelooflijk. Mijn make-up zit echt perfect en dan hebben we het nog niet eens over mijn haar gehad, echt perfect gewoon!

'Woow, ik kan niet wachten op Mike's gezicht als hij jou zo ziet straks!' zegt Eline met een grote glimlach op haar gezicht en iedereen in de kamer knikt instemmend.

'Post voor de bruid!' wordt er aan de andere kant van de deur geroepen. Claire loopt snel naar de deur en doet hem op een klein kiertje. Ik kan nog net zien dat het Lucas is in zijn minipakje in het blauw wat hem ontzettend schattig staat. Hij geeft een klein briefje aan Claire, waarna zij de deur weer sluit.

'Oehh, Jas, ik wou dat Ryan zo romantisch was!' zegt Claire licht gillend. Ze geeft het briefje aan mij en ik lees het aandachtig door waarna ik een grote glimlach op mijn gezicht krijg.

Hei Jas, ik mis je nu al en kan echt niet wachten om je zo te zien bij het altaar en je eindelijk mijn vrouw te kunnen noemen! Ik hou van je xx

'Ahh, zo lief!' hoor ik de rest nu ook zeggen, die blijkbaar allemaal achter mij stonden om het briefje ook te kunnen lezen.

'Dames, komen jullie ook even zitten?' vraagt de visagiste en alle bruidsmeisjes gaan zitten op een stoel en worden onder handen genomen door de drie visagisten waardoor de er beeldig uit komen te zien.

Een uurtje later, wordt er weer op de deur geklopt en verschijnt mijn vader in de deuropening.

'Jas, ben je klaar? We moeten zo gaan.' zegt mijn vader vanuit de deuropening.

'Ja, ik ben klaar, je kan komen hoor!' roep ik terug. Claire doet nu de deur open en loopt daarna samen met alle mensen die nog binnen waren naar buiten en laat mijn vader naar binnen.

'Woow Jas, je ziet er prachtig uit, Mike zou zijn ogen zo niet kunnen geloven.' zegt mijn vader met open mond.

'Dankje, pap.' zeg ik en krijg tranen in mijn ogen nu ik mijn vader zo zie die ook tranen in zijn ogen heeft staan.

'Meisje, kom eens hier.' zegt mijn vader en neemt mij in een knuffel.

'Mijn kleine meisje gaat vandaag trouwen, ik kan het nog steeds niet geloven.' fluistert hij in mijn oor.

'Ik zelf ook nog niet eens.' zeg ik met een kleine glimlach op mijn gezicht.

'Kom, we moeten nu echt gaan, we willen Mike niet nog langer in spanning houden, of wel soms?' zegt mijn vader nu ook met een glimlach op zijn gezicht alleen dan van trots.

Dreaming lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu