3 jaar later
POV Jasmin
Na lang te hebben gewacht, komt nu dan eindelijk een van me grootste dromen waar: een eigen kledinglijn beginnen! En alsof het nog niet beter kon, worden ze verkocht in de winkels van Loïc, die niet alleen in Amerika staan, maar over de hele wereld, echt geweldig!
'Eline en Mike zijn jullie er klaar voor?' vraagt Loïc een beetje gestresst. Mike steekt als teken dat ze er klaar voor zijn, zijn duim op. Eline en Mike zijn allebei een zangcarrière begonnen, wat bij hun allebei geweldig goed loopt! Ze zijn dan wel geen echt duo, maar treden toch regelmatig samen op net zoals morgen, dan staan ze namelijk samen in het voorprogramma van Bruno Mars!
'Oo gelukkig, we zijn nog optijd, kunnen we nog iets doen?' vraagt Ryan als hij samen met Claire en niet te vergeten de nog piepkleine Alex aan komt lopen. Ook hun hebben een goede carrière. Claire is een beroemde en zeer populaire actrice geworden en speelt in de beste films die er op dit gemaakt worden of de afgelopen twee jaar zijn gemaakt. Ryan is net zoals Aiden betaald football gaan spelen bij een van de beste clubs.
'Nee, alles is al gedaan.' zeg ik en pak dan Alex even aan het wieg hem heen en weer. Echt een lief ventje, je ziet gewoon dat het een zoon is van Claire en Ryan. Hij heeft zijn glimlach van zijn vader en zijn ogen van zijn moeder, wat echt een mooie combinatie is.
'Is alles klaar, alle mensen en de pers kunnen niet langer meer wachten hoor!' roept Jace, terwijl hij binnenkomt met Lucas die naast hem loopt. Lucas is twee weken geleden 7 geworden, wat gaat de tijd dan opeens snel, oke nu klink ik vast als een oud mens wat ik nu ook wel een beetje ben met mijn 24 jaar.
'Jace, doe eens rustig, ze kunnen zo naar binnen.' zeg ik en geef Lucas een snee aai over zijn bol, wat hij totaal niet leuk vindt en het snel weer goed doet. Je denkt nu vast hij is pas 7 en dan doet hij dat al? Ja dus, dat is ook typisch Mike, als z'n haar maar goed zit, is het allemaal prima. Als het op zulke momenten aankomt kan Jace echt veel te gestresst zijn wat echt hinderlijk is soms, maar als hij dan in de rechtszaal zit is dat allemaal weg en heeft hij alleen nog maar oog voor zijn doel: zijn zaak winnen. Hij is een van de beste en populairste advocaten van Amerika en wordt dan ook vaak voor grote zaken gevraagd.
'Als iedereen naar binnen gaat, beginnen jullie te spelen, totdat ik de microfoon pak en om stilte vraag, begrepen?' zegt Loïc tegen Eline en Mike, waarna ze knikken en Loïc een teken geeft dat alle mensen naar binnen kunnen. Ik zie onze families, vrienden, een boel pers en ook nog wat andere mensen die ik niet ken binnenstromen.
Als het liedje van Mike en Eline is afgelopen, vraagt Loïc om stilte die ze al snel meteen krijgt.
'Zoals jullie weten, wordt vandaag een nieuwe collectie getoond die gemaakt is door Jasmin Yorkwille, een zeer goede vriendin van mij. Om het niet nog spannender te maken dan het al is..' Loïc pakt met haar linkerhand een kleed vast.
'En hier is het dan eindelijk!' roept ze door de microfoon, terwijl ze het kleed wegtrekt en je de collectie nu kan zien. Er wordt enthousiast geklapt en her en der zie ik flitsten van de camera's die foto's maken.
Na enkele minuten staat de pers al voor mij en vraagt van alles en nog wat.
'Hoe is het om jou collectie in zo'n populaire modezaak te kunnen verkopen?' is de eerste vraag die mij wordt gesteld, nou de eerste vraag die ik goed kan horen.
'Geweldig! Ik had dit nooit verwacht. Totdat Loïc op dit idee kwam en we meteen zijn begonnen, omdat we het zo leuk vonden om weer een keer samen aan iets te werken.' beantwoord ik de vraag rustig.
'Klopt het dat Loïc en jij goede jeugdvrienden zijn en dat ook altijd zijn gebleven, ondanks de afstand die er toch wel vaak tussen jullie is?' vraagt nu een andere journalist.
'Ja, dat klopt. Toen ik hierheen verhuisde, werd ik eigenlijk al meteen opgenomen door de vriendengroep waar Loïc ook inzat, die nu nog steeds bestaat, ondanks de grote afstand die er soms is.'
'Is je baan als model, moeder en nu ook als ontwerper nog goed te combineren?' vraagt weer een andere journalist.
'Tot nu toe gaat alles nog helemaal goed en ik verwacht ook niet dat dat gaat veranderen. We hebben vaste papa en mama dagen en natuurlijk ook nog dagen dat we allebei thuis zijn, wat natuurlijk wel het fijnst is. En als we dan een keer allebei tegelijk weg moeten, nemen we onze zoon mee of kunnen we hem altijd wel brengen naar familie of vrienden.'
Na nog wat vragen te hebben moeten beantwoorden, over de collectie, het modellenwerk wat ik doe, over onze familie's en natuurlijk de vraag waar ik zelf ook het antwoord niet op weet: wanneer vraagt Mike jou nou eens ten huwelijk? Dit is nou dus een vraag die je aan Mike moet vragen, omdat hij de enige is die hier antwoordt op kan geven.
Dan voel ik opeens een kus op mijn slaap en een arm om mijn middel die natuurlijk van Mike is.
'Champagne?' vraagt hij. Ik zie dat hij al twee glazen champagne bij zich heeft.
'Lekker.' zeg ik en neem het andere glas van hem over.
Na nog een geweldige avond te hebben gehad, druipt iedereen langzaam weg.
'Ga je mee naar huis?' vraagt Mike dan opeens verleidelijk in mijn oor en je merkt gewoon dat hij al een drankje teveel op heeft.
'Ik zou wel willen, maar alles moet nog opgeruimd worden en waar is Lucas eigenlijk?' vraag ik nu een beetje licht in paniek.
'Geen zorgen, morgen gaan we alles opruimen en Jace wou graag weer een keer op Lucas oppassen.' zegt hij nog steeds op dezelfde verleidelijke toon.
'Waar wachten we dan nog op?' speel ik met hem mee. We lopen nog even snel naar de anderen toe en nemen van iedereen afscheid. Lucas ligt al in Jace zijn armen te slapen, waardoor we hem een klein kusje op zijn voorhoofdje geven.
Na een autorit van ongeveer vijf minuutjes, komen we thuis aan. Als Mike dan de deur achter zich sluit, spring ik om zijn middel en al zoenend loopt Mike met mij om zijn middel naar de slaapkamer. Daar legt hij mij zorgvuldig op het bed neer, waarna hij boven mij komt hangen. Ik voel zijn zware ademhaling in mijn nek, waardoor ik weer kippenvel krijg. Hij kust mij in mijn nek en gaat steeds lager. In een rap tempo liggen alle kledingstukken verspreid over de slaapkamer.
'Mike, een condoom?' vraag ik nu ook zwaar ademhalend door de opwinding die door mijn lichaam giert.
'Wat gebeurt, gebeurt?' vraagt Mike nog steeds zwaar ademhalend, maar met de zoetste glimlach die hij kan maken.
'Wat gebeurt, gebeurt.' zeg ik met een grote glimlach en binnen een paar seconden heeft hij zijn grote vriend al in mij geschoven.
'Jas, je was echt geweldig.' zegt Mike wanneer hij naast mij op zijn rug terechtkomt.
'Jij ook.' zeg ik terwijl ik mijn hoofd op zijn borst leg.
'Wat gebeurt, gebeurt. Stel je eens voor dat het echt gebeurt. Wat zou jij daarvan vinden?' zegt hij en kijkt me nu recht in mijn ogen aan.
'Een klein broertje of zusje voor Lucas, en nog een mini Mike of Jasmin.' zeg ik dromerig, waarna ik hem aankijk en weer verdrink in zijn goddelijk mooie ogen.
'Ik hou van je , Jas.'
'Ik hou ook van jou.' en hierna volgt er een hele lange en intense zoen.
------
Heihei,
Ik hoop dat het een lang genoeg en leuk hoofdstukje was en zoals altijd zou ik het heel erg leuk vinden als je een reactie of vote achterlaat ♥♥
xx
JE LEEST
Dreaming life
RomanceJasmin is 16 jaar en is in de zomer naar Miami verhuisd. Ze word erg populair en haar ouders zijn erg rijk en beroemd, waardoor ze ook vaak weg zijn. Mike is 16 jaar, de quaterback, natuurlijk erg populair en zijn ouders zijn ook nog eens erg rijk...