POV Jasmin
Ik word wakker van het zonlicht wat de kamer in schijnt en merk dat ik nog steeds in dezelfde houding lig als dat ik in slaap ben gevallen.
'Lekker geslapen?' vraagt Mike die nu ook merkt dat ik wakker ben en een plukje haar uit mijn gezicht strijkt.
'Altijd naast jou.' zeg ik en geef hem een snelle kus.
Na nog een tijdje zo te hebben gelegen, stapt Mike het bed uit en trekt zijn boxer weer aan.
'Als jij zo blijft liggen, maak ik even een ontbijtje, oke?' vraagt hij en zonder te wachten op een antwoord loopt hij al naar beneden om het ontbijtje te maken. Ik stap toch even uit bed om mijn bh, bijpassend slipje en een te grote sweater van Mike aan te doen. Na een klein kwartiertje komt Mike weer terug, met een dienblad vol met eten en drinken voor ons beiden.
'Ik zei dat je zo moest blijven liggen.' zegt Mike lachend en al schuddend met zijn hoofd.
'Het was koud zonder jou.' zeg ik met mijn liefste stemmetje waarna we beiden even moeten lachen.
Als Mike weer naast mij op het bed gaat zitten, kan ik eindelijk goed zien wat hij allemaal heeft gemaakt. Ik zie bakjes met fruit erin, sandwiches en een kan met versgeperste sinasappelsap.
'Ziet er goed uit.' zeg ik dan.
'Het eten of mij?' vraagt hij dan met een scheve glimlach wat er onweerstaanbaar sexy uitziet en geef hem dan snel een kus op zijn mond en begin daarna snel te eten, want ik had echt honger gekregen.
Na het lekkere ontbijtje herinnerde ik me opeens weer dat we moesten helpen met opruimen in de winkel en pak dan snel mijn mobiel.
'Jas, wat is er?'
'We zouden helpen opruimen.' zeg ik ligt in paniek ik open mijn mobiel en zie dat ik al wat berichtjes heb gekregen in de WhatsApp groep die we nog steeds hebben met z'n allen.
Eline: Hei, komen de slaapkoppen ook nog eens? 😂❤️
Ryan: Die hebben echt niet de hele tijd geslapen hoor, haha.😏😏😂
Claire: Aahh, leuk gehad?😏😜
Loïc: Haha, doe maar rustig aan, alles is al opgeruimd hoor.😉
Jace: Jullie moeten Lucas nog wel even ophalen hè, niet dat ik het erg vind hoor.😝
Mike is aan het typen
Mike: Thanks guys! Laten we zeggen we hadden een geweldige nacht hoor, haha. En natuurlijk halen we Lucas zo op hoor! 😉😏😝
Jasmin: Sorry!! Volgende keer zijn we er! 😨😅😅
Ryan: Oehh we horen het al wel. Dat is jullie geraden ook, haha!😝😏😂
Mike en ik moeten even lachen, maar zien dan dat het al tegen drie uur is en Mike nu wel echt uit bed moet als hij niet te laat wil komen voor de generale repetitie voor het concert vanavond.
'Ga je mee douchen?' roept hij al vanuit de badkamer. Ik stap uit bed en ga dan onder de douch staan waar Mike ook al onder staat. De warme stralen lopen over mijn lichaam. Mike slaat zijn armen om mijn heupen en zo blijven we een tijdje staan. Opeens voel ik allemaal kleine en korte kusjes in mijn nek en begin als een meisje van twaalf te giechelen.
'Mike, stop, we moeten nu echt onder de douch vandaan.' giechel ik nog steeds.
'Mmm, moet dat echt? Je bent zo sexy.' zegt hij verleidelijk in mijn oor. Ik duw hem nu zachtjes van me af.
JE LEEST
Dreaming life
RomanceJasmin is 16 jaar en is in de zomer naar Miami verhuisd. Ze word erg populair en haar ouders zijn erg rijk en beroemd, waardoor ze ook vaak weg zijn. Mike is 16 jaar, de quaterback, natuurlijk erg populair en zijn ouders zijn ook nog eens erg rijk...