POV Mike
Vandaag heb ik eindelijk weer een keer afgesproken met Ryan, Jace, Aden, Logan en Cody om een mannendag te houden om gewoon weer typische jongensdingen te doen net zoals de meiden dat ook wel eens doen.
Na een paar uurtjes besluiten we om wat eten te bestellen en zoals je al kan raden wordt dat pizza. Iedereen geeft zijn pizza door en dan gaat Ryan bestellen.
Na een klein halfuurtje zitten we op de bank met onze pizza, een biertje en kijken we een footballwedstrijd.
'Oehh.. jaaaaaaa' roepen we met z'n allen als het winnende punt dan eindelijk wordt gemaakt en het team waar we voor zijn heeft gewonnen. We kijken nog even een tijdje tv totdat we allemaal een berichtje kregen van de meiden in de groep.
Amber: Heihei, zin om vanavond mee uit te gaan samen met alle meiden?
'Ja?' vraagt Ryan met puppyogen waardoor we in de lach schieten en iedereen instemmend ja knikt.
Ryan: Ja prima, hoelaat en waar?
Zoë: half 11 bij Jasmin, oke?
Aden: Okee, tot dan!
'Hoelaat is het nu eigenlijk?' vraagt Cody.
'Uhmm.. half 10.' zeg ik al kijkend op mijn mobiel.
'Zullen we dan maar naar huis gaan en dat we elkaar weer bij Jasmin zien?' vraagt Cody.
'Ja lijkt me een goed plan!' zegt Aden en ook de rest stemt ermee in en zo druipen we allemaal één voor één weg.
Als iedereen weg is en Ryan en ik hebben besloten dat ik bij hem blijf, omdat ik me niet echt meer klaar hoefde te maken voor vanavond en alles wat ik nodig zou hebben wel bij Ryan zou staan (ik laat altijd overal mijn spullen slingeren).
Als we allebei gedoucht zijn en aangekleed zijn, staan we nu samen in de badkamer onze haren goed te doen. Mijn haar zit na een paar minuten goed, maar dat van Ryan blijft maar niet zitten zoals hij wil.
'Man, hoelang duurt dat nog?! We moeten nu wel echt weg anders komen we sowieso te laat!' schreeuw ik vanuit de kamer naar de badkamer.
Na een paar minuten komt Ryan naar beneden met z'n haar nog steeds alle kanten op en trekt snel zijn jas aan waarna we in de auto stappen op weg naar Jasmin's huis.
Na een korte autorit met veel gekloot, zijn we nu bij Jasmin waar iedereen al was.
'Hou eens op.' hoor ik Ryan zeggen en kijk zijn kant op waar ik zie dat Claire met Ryan's haar bezig is, maar Ryan haar steeds probeert tegen te houden.
'Nee, laat me nou even dan is het zo gedaan.' zegt Claire dan een beetje geïrriteerd en uiteindelijk geeft Ryan haar dan haar zin en laat haar met z'n haar bezig gaan. Soms lijken ze net een pasgetrouwd stel, wat echt te grappig is om te zien.
Na wat geklets met iedereen besluiten we om naar club Dance te gaan wat ondertussen onze vast club is geworden en waar we dus ook zo'n beetje iedereen kennen.
Na een gezellige en korte wandeling komen we aan bij de club en zien dat het ondertussen al aardig druk is. We begroeten iedereen als we binnenkomen en lopen meteen naar de banken die nog vrij zijn en gaan daarop zitten. Ryan en Logan hebben ondertussen wat drinken bestelt en komen nu aan met vier dienbladen vol met shotjes, biertjes en nog veel meer, ze willen ons dus allemaal zat krijgen haha.
En ja hoor na een tijdje is de helft van de groep heel erg aangeschoten en de andere helft zelfs al dronken en staan we allemaal op de dansvloer te dansen wat er waarschijnlijk niet uitziet.
JE LEEST
Dreaming life
RomanceJasmin is 16 jaar en is in de zomer naar Miami verhuisd. Ze word erg populair en haar ouders zijn erg rijk en beroemd, waardoor ze ook vaak weg zijn. Mike is 16 jaar, de quaterback, natuurlijk erg populair en zijn ouders zijn ook nog eens erg rijk...