Het filmpje hierboven/ aan de zijkant is handig om ondertussen te luisteren als je dit hoofdstuk leest.
POV Mike
Als ik de deur van mijn kamer opensla, zie ik dat mijn kamer een grote puinhoop is. 'Dat moet ik echt nog even opruimen voordat Jasmin hier is.' zeg ik tegen mezelf.
Ik begin met opruimen. maar er komt geen einde aan, dus stop ik de meeste rommel onder mijn bed en in mijn kast.
Net als ik klaar ben hoor ik de bel gaan. Ik loop naar beneden en open de deur.
'Hey.' zegt Jasmin een beetje verlegen. 'Hey.' zeg ik. 'Zullen we naar boven naar mijn kamer gaan?' 'Ja lijkt me een goed idee.'
Eenmal boven aangekomen ga ik op mijn bureaustoel zitten en Jasmin op mijn bed.
'Dus, je bent nu een cheerleader.' zeg ik om de stilte te verbreken. 'Jep.' 'Hoe gaat het eigenlijk met het football team?' 'Goed. En heb je al zin in de eerste cheerleading auditie?' 'Ja, heel erg, maar even iets heel anders, heb jij eigenlijks al nagedacht aan wat we voor de zangauditie gaan zingen?' vraagt Jasmin. 'Nou, nee eigenlijk niet, jij?' 'Ja, wel een beetje, maar ik wist niet of jij het wel iets zou vinden.' zegt Jasmin een beetje verlegen. 'Welk liedje had je in gedachten dan?' 'Breaking free.' zegt ze nog net hoorbaar. 'We kunnen het liedje zingen en als het niks is een ander liedje doen, lijkt da jou wat?' zeg ik. Jasmin knikt voorzichtig.
Als we het liedje hebben opgezocht en een keer geluisterd beginnen we met zingen.
We're soarin', flyin', there's not a star in heaven that we can't reach,
If we're tryin', so we're breakin' free.
You know the world can see us, in a way that different than who we are,
Creating space between us, till we're seperate hearts.
But your faith it gives me strength, strength to believe,
We're breakin' free
We're soarin', flyin', there's not a star in heaven that we can't reach,
If we're tryin', yeah we're breakin' free.
Ooh, we're breakin' free! Ooh
Can you feel it building, like a wave the ocean just can't control,
Connected by your feeling, ooh in the very soul, (very soul)
Rising till it lifts us up, so everyone can see,
We're breakin' free
We're soarin', flyin', there's not a star in heaven that we can't reach,
If we're tryin', yeah we're breakin' free.
Ooh, we're breakin' free! Ooh
Runnin', climbin to get to the place to be all that we can be,
Nows the time, so we're breakin' free, we're breakin' free, ooh
More than hope, more than faith, this is true, this is fate,
And together we see it coming, more than you, more than me,
Not a want, but a need, both of us, breaking free!
We're soarin', flyin', there's not a star in heaven that we can't reach,
If we're tryin', yeah we're breakin' free. Breakin' free.
We're runnin' ooh climbin', to get to that place and be all that we can be,
Nows the time, so we're breakin' free, ooh we're breakin' free,
You know the world can see us, in a way that's, different than who we, are
Onze gezichten zijn nu nog maar enkele centimeters van elkaar verwijderd. Onze gezichten komen steeds dichter bij elkaar, maar dan draait Jasmin haar hoofd weg. 'En, zullen we dit liedje doen op de auditie?' vraagt ze nu een beetje ongemakkelijk. 'Ja, lijkt mij een goed plan.' zeg ik een beetje verbaast van zonet.
Na nog een keer het liedje gezongen te hebben vertrekt Jasmin weer naar haar eigen huis.
POV Jasmin
Ik kon het gewoon niet, ik weet ook niet waarom, maar het voelde gewoon niet goed. Maar toen we aan het zingen waren voelde het dan wel weer alsof we elkaar al zo lang kenden. Toen we daar stonden raakte ik in de war. Hij is leuk, lief, aardig, knap en grappig, maar ik ken hem nog maar net een paar dagen.
Als ik thuis ben zie ik dat mijn broer op de bank tv zit te kijken.
'En, hoe ging de wedstrijd?' zeg ik als ik bij hem op de bank kom zitten. 'Wel goed, we hebben dik gewonnen!' zegt hij erg enthousiast. 'Ik geef vanavond een feest bij ons thuis.' zegt mijn broer. 'Oke, moet ik dan op mijn kamer blijven probeer je dat te zeggen?' zeg ik terwijl ik een arrogante blik opzet om een 'ja' als antwoord te voorkomen.
'Nee, nee, nee, juist niet als je wil mag je ook wat vrienden uitnodigen.' zegt mijn broer snel. Die nep arrogante blik heeft dus geholpen. 'Oke!'
Ik loop naar boven en pak mijn mobiel en maak een whatsapp groep aan met het hele football team en alle cheerleaders die zelf ook nog een paar mensen mogen meevragen.
Hey allemaal, mijn broer geeft vanavond een feest en ik mag ook mensen uitnodigen. Het feest begint om 21:00, jullie mogen zelf ook nog wat mensen meevragen als je wil. Hoop dat jullie komen!'
Xx Jasmin
Ik krijg meteen allemaal berichtjes terug.
Ja super leuk wij komen! ;)
Xx Claire, Eline & Loic
Super, wij komen zeker!
- Ryan & Mike
Ik krijg nog veel meer berichtjes, maar ik staar naar het berichtje van Ryan en Mike. Na nog een hele rijd te hebben gestaard ga ik me maar klaar maken voor het feest.
---------------------------------------------------------------------
Vote
Comment
Fallow
♥
JE LEEST
Dreaming life
RomanceJasmin is 16 jaar en is in de zomer naar Miami verhuisd. Ze word erg populair en haar ouders zijn erg rijk en beroemd, waardoor ze ook vaak weg zijn. Mike is 16 jaar, de quaterback, natuurlijk erg populair en zijn ouders zijn ook nog eens erg rijk...