POV Jasmin
Gister hebben Mike en ik nog heel even geoefend en dat ging super goed.
Vandaag is het dan zover de zangauditie. Ik heb er super veel zin in!
Als ik mij helemaal klaar heb gemaakt voor school, komt Mike mij ophalen.
De radio staat weer aan, maar we praten de hele tijd over de auditie.
'Denk je dat we het kunnen?' vraag ik. 'Ja, tuurlijk. Het ging gister heel erg goed, dus waarom vandaag niet?' nadat Mike dit zei, kreeg ik een glimlach op mijn gezicht.
Als we op school aankomen, zien we onze vriendengroep al staan.
Claire en Ryan zijn voor het eerst een keer eerder dan wij op school.
Als we bij hun staan, praten Claire, Eline, Loic en ik over de zangauditie.
'Welk liedje gaan jullie eigenlijk zingen?' vraag ik. 'Bang Bang.' antwoordt Claire. 'Leuk!' 'Welk liedje gaan Mike en jij zingen dan?' 'Breaking Free.' 'Oehh. Ik ben benieuwd.' zegt Eline dan.
Als de bel gaat lopen we met z'n allen naar binnen.
Het eerste uur hebben Claire, Ryan, Jace en ik geschiedenis.
Ik zit weer naast Jace. 'Ik hoorde dat je auditie doet voor de zangclub?' vraagt Jace dan opeens. 'Ja, doe jij ook auditie?' 'Weet ik nog niet.' 'Jace, doe pleas pleas pleaass auditie.' 'Misschien, oke? 'Oke!'
Als de geschiedenis les voorbij is, gaan we met z'n allen naar de kantine. Ik heb alweer een salade bestelt. Volgensmij ben ik gewoon verslaafd geworden aan deze salades, maar ze zijn ook gewoon zo lekker!
Ik heb mijn salade nog maar net op of de bel gaat alweer. We lopen met z'n allen naar Engels.
Deze keer ga ik naast Mike zitten. Claire en Ryan zitten achter ons en Eline en Loic voor ons. Dan snap je denk ik al wel dat we de hele les met elkaar aan het praten zijn.
Als school is afgelopen, lopen Mike, Claire, Eline, Loic en ik naar het kleine theater in de school.
Als we er zijn zie ik Jace nog niet, ik hoop echt dat hij auditie gaat doen. Ik denk echt dat hij heel erg goed kan zingen.
Als eersten moeten Mike en ik. Ik ben super nerveus en kan bijna niet meer op mijn benen blijven staan.
Mike en ik lopen samen het podium op.
Als de muziek begint word iedereen stil. Mike begint en na een paar regels, ga ik mee zingen.
Als we klaar zijn klapt iedereen die in de zaal zat. Ik geef Mike een knuffel van blijdschap. 'Het is ons gelukt!' fluister ik zacht tegen hem.
We lopen weer naar achteren waar Claire, Eline en Loic ook staan. Nu moeten hun op dus ik wens ze heel erg veel succes en ze lopen naar het podium.
Als ze op het podium staan, word iedereen ook voor hun stil. Dan beginnen ze met zingen.
She got a body like an hourglass,
but i can give it to you all the time.
She got a booty like a cadillac,
but i can send u into overdrive, oh.
(stop and wait, wait for that, oh oh, stop, hold up, swing ur bat)
See anybody could be bad to you,
you need a good girl to blow your mind, yeah
Bang Bang into the roof, I know you want it.
JE LEEST
Dreaming life
RomanceJasmin is 16 jaar en is in de zomer naar Miami verhuisd. Ze word erg populair en haar ouders zijn erg rijk en beroemd, waardoor ze ook vaak weg zijn. Mike is 16 jaar, de quaterback, natuurlijk erg populair en zijn ouders zijn ook nog eens erg rijk...